اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر‌:

18 درصد اعتبارات نرماشیر محقق شده است

فرماندار نرماشیر گفت‌: سال گذشته با وجود مشکلات فراوان در نرماشیر اقدامات خوبی صورت گرفت، اما این در حالی بود که تنها 18 درصد اعتبارات تخصیصی شهرستان محقق شد.

18 درصد اعتبارات نرماشیر محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت ایام غدیر و دهه ولایت اظهار داشت‌: برای تدوین و ترویج فرهنگ غدیر در جامعه و تحقق ارزش‌های آن باید تمام‌ ادارات و نهادهای شهرستان بسیج شوند.

وی افزود‌: باید در راستای برگزاری جشن‌های غدیر و دهه امامت و ولایت همه دستگاه‌ها کمک کنند تا بتوانیم در بزرگداشت این ایام برنامه‌هایی در شأن غدیر ارائه کنیم.

سام‌نژاد به شرایط سخت کاری در یک شهرستان نوپا اشاره کرد و گفت‌: بهترین اعمال مشکل‏‌ترین آنهاست‌، بنابراین باید همه نهاد‌ها و ادارات با تمام توان در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

فرماندار نرماشیر تصریح کرد‌:‌ سال گذشته که یکی از سال‌های سخت در کشور بود کارهای بسیار خوبی در سطح شهرستان نرماشیر صورت گرفت و این در حالی بود که تنها 18 درصد اعتبارات تخصیص داده شده به نرماشیر تحقق پیدا کرد.

سام‌نژاد به شرایط سخت دولت آمریکا نیز اشاره کرد و گفت‌: آمریکا که خود را کدخدای دنیا می‌داند و از نظر اقتصادی هم شرایط مطلوبی تا‌کنون داشته است‌، امروز با مشکل جدی اقتصادی و اعتباری دست و پنجه نرم می‌کند و دولت آنها به دلیل تامین نشدن منابع مالی تعطیل شده است.

وی تصریح کر‌د: مردم ایران اسلامی با لطف خداوند و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به خوبی و با صلابت تمام از گردنه‌های سختی که دشمنان در پیش روی آنها گذاشتند در حال عبور هستند و هیچ چیز نمی‌تواند در روحیه آنها تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/80026/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول