اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان:

بودجه 20 میلیونی تامین نشد، از لیگ انصراف دادیم

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: برای حضور در لیگ برتر تنیس به 20میلیون بودجه نیاز داشتیم و به دلیل فراهم نشدن این رقم از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادیم.

بودجه 20 میلیونی تامین نشد، از لیگ انصراف دادیم

فرشید زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: چند بازیکن تیم اصفهان در نظر داشتند با گذاشتن پول بر روی یکدیگر زمینه حضور یک تیم اصفهانی در لیگ برتر تنیس را فراهم کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان هر کدام نفری دو سه میلیون روی هم گذاشتند که به ده میلیون رسید اما برای حضور در لیگ برتر به 20 میلیون تومان بودجه نیاز داشتیم که فراهم نشد.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان با بیان اینکه حضور نماینده اصفهان در لیگ برتر تنیس منتفی شده است، در مورد قرار دادن نام نماینده اصفهان در قرعه کشی لیگ برتر تنیس تصریح کرد: فدراسیون اسم نماینده اصفهان و تیم جهان ماکارون را در قرعه کشی قرار داده بود تا تعداد تیم‌های شرکت کننده به هشت تیم برسد اما این دو تیم در لیگ شرکت نخواهند کرد.

وی ادامه داد: پس از اینکه عدم تشکیل تیم اصفهان قطعی شد، بازیکنان اصفهانی نیز به تیم‌های دیگر پیوستند.

زیدی با اشاره به پیشنهاد تیم پارسیان تهران اظهار داشت: تیم پارسیان برای مربیگری این تیم به من پیشنهاد داده است که هنوز نپذیرفته‌ام و امکان دارد از هفته دوم به این تیم ملحق شوم.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول