اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در سنندج

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی کردستان کلید خورد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی کردستان با حضور 9 گروه آغاز به‌کار کرد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی کردستان کلید خورد

عبید رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در بیست و چهارمین جشنواره هنرمندانی از شهرستان‌های مریوان، دیواندره، بیجار، قروه و سنندج در قالب 8 گروه در قسمت مسابقه به رقابت پرداخته و یک گروه مهمان از شهرستان دیواندره هم حضور دارد.

وی با اعلام اینکه 2 کار برگزیده از گروه‌های نمایشی به جشنواره منطقه‌ای راه می‌یابند، گفت: این جشنواره تئاتر با موضوع آزاد، در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

رستمی در مورد داوران بیست و چهارمین جشنواره استانی گفت: سعید پورصمیمی، مریم معترف و مجید واحدی‌زاده از اساتیدی هستند که داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه 9 گروه شرکت‌کننده در این جشنواره از بعد ازظهر امروز در 2 سالن تالار تماشا و تالار فروردین در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج نمایش خواهند داشت، اظهار کرد: اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره استانی کردستان روز 23 مهرماه ساعت 10 صبح، در سالن سینما بهمن سنندج برگزار می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان در پایان بیان داشت: در کل جشنواره استانی و تا زمانی که جشنواره به کار خود خاتمه بدهد، 200 نفر از هنرمندان، مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن‌های نمایشی و دست‌اندرکاران مربوط با آن در برگزاری این جشنواره اهتمام می‌ورزند.

انتهای پیام/79014/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول