اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

ماموریت اصلی سپاه در نواحی مقاومت، فعالیت‌های فرهنگی است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ماموریت اصلی و تمرکز سپاه در نواحی مقاومت بسیج فقط کار فرهنگی است.

ماموریت اصلی سپاه در نواحی مقاومت، فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری ظهر امروز در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد بوشهر اظهار داشت: دشمنان برای رسیدن به منافع خود جدی هستند و برای تامین آن از آن سر دنیا به آب‌های خلیج فارس می‌آیند و ما نیز باید در دفاع فرهنگی جدی باشیم و آن را باور کنیم.

جمیری تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با پشتوانه خون شهدا در جبهه‌های مختلف مانند عراق، لبنان و سوریه حرفی برای گفتن دارد که این نشان از اقتدار انقلاب است.

وی برنامه‌ریزی، سازماندهی، کنترل، نظارت و رهبری و مدیریت را پنج رکن فعالیت در پایگاه‌های مقاومت بسیج عنوان کرد و افزود: با انجام این ارکان می‌توان از ظرفیت بسیجیان به خوبی استفاده کرد و ظرفیت بسیج آن قدر بزرگ و وسیع است که شاید نتوان به نهایت آن رسید. بسیج مساجد و محلات اصلی‌ترین سرچشمه بسیج است و اگر در این قشر سرمایه‌گذاری فرهنگی انجام شود دیگر اقشار بسیج هم تقویت می‌شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عرصه فرهنگی مهم‌ترین دغدغه رهبر انقلاب است، افزود: ماموریت اصلی و تمرکز سپاه در نواحی مقاومت بسیج فقط کار فرهنگی است و باید باورهای انقلاب و خواسته‌های رهبری را به زیباترین شکل به جوانان آموزش و انتقال داد.

وی با تاکید بر اینکه امروز در جهاد اکبر هستیم، اضافه کرد: حضور در جهاد اکبر را باید باور کنیم و با بصیرت که همان نگاه به رهبری و گوش دادن به بیانات ایشان است، آن را مدیریت کنیم.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان بوشهر نیز گفت: این سازمان تمام توان خود را برای ارتقاء سطح علمی فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت به کار گرفته است.

حسین قاسمی افزود: در این باره کارهای خوبی انجام شده است و اگر امروز دشمن در برابر ایران اسلامی دست از پا خطا نمی‌کند به دلیل بصیرت و بینش بالای بسیجیان است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول