اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

توسعه و آبادانی کرج نیازمند تعامل مدیران همه دستگاه‌هاست

فرماندار کرج گفت: توسعه و آبادانی بیشتر کرج نیازمند تعامل مدیران در تمام دستگاه‌ها است.

توسعه و آبادانی کرج نیازمند تعامل مدیران همه دستگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اسدیان ظهر امروز با حضور در جلسه علنی شورای شهر کرج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که مدیران در دستگاه‌های مختلف باید به آن توجه ویژه داشته باشند، ارتقای تعاملات و همکاری با یکدیگر است.

وی ادامه داد: نگاه تعاملی بین دستگاه‌های مختلف و شورا می‌تواند مسیر تغییر و تحولات اساسی را در کلانشهر کرج ایجاد کند و آن را به سمت توسعه بیشتر سوق دهد.

اسدیان با بیان این‌که اعضای شوراهای اسلامی نیز باید تمام تلاش خود را برای شناسایی کمبودها و مطالبات مردم به کار گیرند، افزود: داشتن نگاه مشارکتی یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشرفت و توسعه شهر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مدیران در دستگاه‌های مختلف و به ویژه اجرایی با به‌کارگیری افراد متخصص و توانمند می‌توانند زمینه رشد همه‌جانبه کرج را فراهم آورند.

رئیس شورای شهر کرج نیز طی سخنانی بر تعامل هر چه بیشتر مسئولان با شورای شهر تأکید کرد و گفت: همه ما مسئولان امروز در یک نگاه واحد آمده‌ایم تا در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم.

محمود دادگو افزود: در این راستا و برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم و حرکت در مسیر رضایتمندی شهروندان باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم و بسترهای توسعه این کلانشهر را بیش از گذشته فراهم کنیم.

وی ادامه داد: کنار گذاشتن اختلافات یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام دهیم.

دادگو تصریح کرد: البته در هر مجموعه‌ای اختلاف‌نظر وجود دارد اما نباید این اختلاف‌نظرها منجر به کم‌کاری و یا عدم خدمت‌رسانی درست به مردم شود.

رئیس شورای شهر کرج، فرمانداری را شورای نگهبان شوراها دانست و خطاب به فرماندار خواستار حضور یک یا دو کارشناس از فرمانداری در جلسات شورای شهر برای قرار گرفتن در جریان کامل مصوبات و تسهیلات در این مورد شد.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول