اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تویسرکان خبر داد

توزیع 362 بسته نرم‌افزار بین ایتام مددجوی تویسرکان

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از توزیع 362 بسته لوازم نرم‌افزار به ارزش 108 میلیون ریال صندوق خیریه امیرالمومنین (ع) ایران‌ خودرو تهران در بین دانش‌آموزان یتیم مددجو خبر داد.

توزیع 362 بسته نرم‌افزار بین ایتام مددجوی تویسرکان

‌تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از توزیع 362 بسته لوازم نرم‌افزار به ارزش 108 میلیون ریال از سوی صندوق خیریه امیرالمومنین (ع) ایران خودرو به ایتام دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی تویسرکان خبر داد و اظهار داشت: خیران صندوق خیریه حضرت امیرالمومنین 604 نفر از ایتام این نهاد را زیر چتر حمایتی خود دارد.   

وی با اشاره به این‌که صندوق خیریه امیرالمومنین از سال 87 به عنوان حامی ایتام مددجو کمیته امداد امام خمینی در تویسرکان شد، افزود: این صندوق در حوزه‌های دیگر هم‌یار افراد مستضعف با کمیته امداد امام خمینی همکاری می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تویسرکان، تعداد حامیان ایتام زیر پوشش این نهاد را 2 هزار و 659 حامی اعلام کرد و گفت: 736 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از کمک مادی و معنوی حامیان بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: حامیان طرح اکرام و اعضای صندوق خیریه امیرالمومنین بر اساس دستورالعمل اجرایی، حمایت تعدادی از ایتام را بر عهده گرفته‌اند و ماهیانه به عنوان حامی با پرداخت مبلغ مشخصی از این قشر حمایت می‌کنند.

کرمی‌مقدم تصریح کرد: عملیاتی شدن برنامه‌های مشخص در جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی، توسعه عدالت اجتماعی، محرومیت‌زدایی، کاهش فاصله طبقاتی و ... را برای اجتماع همراه دارد.

وی با بیان این‌که ترویج فضیلت‌ها در جامعه بستر‌ساز رشد و توسعه همه‌جانبه می‌شود، تصریح کرد: در مکتب ناب محمدی (ص) به یتیم‌نوازی و یاری همنوع توصیه‌های بسیاری شده است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان تویسرکان با بیان این‌که این نهاد در راستای عملی کردن اهداف و آرمان امام خمینی (ره) با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) با حمایت خیران خدمت می‌کند، گفت: توانمندسازی مددجویان در راستای حفظ و ارتقای عزت و کرامت انسانی در خانواده‌ها در راس امور کمیته امداد امام خمینی است.

وی افزود: نیک‌اندیشان خیر در بخش طرح اکرام ایتام در هم‌یاری به عنوان حامی ایتام کمک شایانی به امداد می‌کنند و امیدوار هستیم بیش از گذشته یاریگر این نهاد باشند.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول