اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی باشگاه نفت آبادان خبر داد

نظر مثبت نمایندگان AFC از امکانات باشگاه نفت آبادان

معاون اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با بازدید از امکانات این باشگاه، نظر خود را مثبت ارزیابی کردند.

نظر مثبت نمایندگان AFC از امکانات باشگاه نفت آبادان

علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، از حضور نمایندگان AFC خبر داد و اظهار کرد: در این بازدید که از آکادمی صنعت نفت و امکانات این باشگاه انجام شد، نقطه‌نظرات خوبی بین دو طرف رد و بدل شد.

وی ادامه داد: بازرسان AFC از امکانات و پیشرفت‌های باشگاه صنعت نفت در زمینه باشگاه‌داری حرفه‌ای تمجید کرده و یادآور شدند که با صعود این تیم به لیگ برتر نواقص موجود را نیز برطرف کرده تا برای حضور در این آوردگاه معضلی وجود نداشته باشد.

معاون اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: این بازدید با حضور هیئت اعزامی AFC متشکل از ماهاجان واسوده‌وان (بازرس کمیته حقوقی)، استیوکیم (رییس کمیته تحقیقات)، و کوین اونگ (رییس کمیته مالی) صورت گرفت.

خلیلی‌نیا افزود: واسوده‌وان بازرس کمیته حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد که باشگاه صنعت نفت مجوز باشگاه‌داری حرفه‌ای را در سال گذشته دریافت کرده است و در بازدید امسال نیز شاهد پیشرفت‌ها و رفع نواقص در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صنعت نفت هستیم و امیدواریم شرایط صنعت نفت روز به روز بهبود پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کل، بازدید از باشگاه صنعت نفت را مثبت ارزیابی کرده و در آینده باشگاه صنعت نفت یکی از با کیفیت‌ترین باشگاه‌های کشور در زمینه ساختاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در ایران از امکانات باشگاه‌های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، نفت تهران، راه‌آهن ری، فجر سپاسی شیراز، ملوان بندر انزلی، داماش گیلان، پیکان قزوین، و آلومینیوم هرمزگان دیدار و شرایط آن‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول