اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد ایلام خبر داد

پرداخت 613 میلیارد ریال تسهیلات به ایلامی‌ها

مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد ایلام از پرداخت 613 میلیارد ریال تسهیلات به ایلامی‌ها خبر داد.

پرداخت 613 میلیارد ریال تسهیلات به ایلامی‌ها

شهاب زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این بانک ارائه خدمات به مردم استان ایلام را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌‌های کلان این بانک ارائه خدمات مطلوب به مردم با عنایت به تحقق بانکداری اسلامی است.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا و طی شش ماهه نخست امسال در مجموع 613 میلیارد ریال تسهیلات به مردم استان ایلام پرداخت شده است.

زارعی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در استان ایلام توانسته است از سهم 17 درصدی این بانک در بازار پولی این استان برخوردار شود، تصریح کرد: برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی و تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است.

مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد ایلام گفت: در حال حاضر بانک مهر اقتصاد استان ایلام از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم، مسئولان و بانک‌های استان برخوردار است.

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد ایلام با وجود نوپا و جوان بودن، در ردیف بانک‌های موفق و برتر بوده، ادامه داد: این برتری در حوزه دارا بودن سهم بازار پولی استان بوده که کارشناسان به این مهم اذعان دارند.

این مسئول اضافه کرد: با تلاش و همکاری کارکنان این بانک، در حال حاضر بانک مهر اقتصاد استان ایلام 131 هزار سپرده‌گذار دارد.

انتهای پیام/2246/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول