اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به مناسبت هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی صورت گرفت

افتتاح مجتمع دانش‌آموزی در شهرستان سراوان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از افتتاح مجتمع دانش‌آموزی با همکاری هلال‌احمر به مناسبت هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی در شهرستان سراوان خبر داد.

افتتاح مجتمع دانش‌آموزی در شهرستان سراوان

حسن مصفا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: برنامه‌های هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی با شعار "انسجام ملی، نگاه پیشگیرانه، مدیریت جامع مخاطرات" و با همکاری تمام دستگاه‌ها و ادارات امدادی در سیستان و بلوچستان درحال برگزاری است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از افتتاح مجتمع دانش‌آموزی در شهرستان سراوان خبر داد و افزود: به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی جمعیت هلال احمر مجتمع دانش‌آموزی سراوان را افتتاح کرد این مجتمع با زیر بنای 450 متر در دو طبقه با مشارکت خیران احداث شده است.

این مسئول ادامه داد: هزینه صرف شده برای احداث این مجتمع یک میلیارد و 700 میلیون ریال است که یک میلیارد آن را هلال احمر و 700 میلیون ریال دیگر توسط خیران هزینه شده است.

وی یادآور شد:  در این مجتمع خوابگاه و سلف سرویس در نظر گرفته شده که به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده است.

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان اذعان داشت: هدف از انجام این کار نگهداری دانش‌آموزانی است که امکان تحصیل در روستاها برایشان مهیا نیست.

مصفا عنوان کرد: برگزاری مانور زلزله در شهرستان سرباز،  افتتاح دو سالن چند منظوره ستاد مدیریت بحران در زهک، غبار روبی گلزار شهدا و حضور امدادگران در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/75004/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول