اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

دستگاه‌های مختلف در البرز عملکرد خود را برای توسعه اشتغال ارتقا دهند

استاندار البرز گفت: دستگاه‌های مختلف در البرز عملکرد خود را برای توسعه اشتغال ارتقا دهند.

دستگاه‌های مختلف در البرز عملکرد خود را برای توسعه اشتغال ارتقا دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید طاهر طاهری شامگاه امروز در پنجمین کارگروه تخصصی اشتغال که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: اشتغال و روند توسعه‌ای آن یکی از مهمترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به سهم در نظر گرفته شده برای استان به منظور ایجاد اشتغال باید تمام سعی خود را به منظور تحقق اهداف مورد نظر انجام دهیم.

این مسئول با بیان اینکه استان البرز به دلیل مهاجرپذیر بودن باید اقدامات اساسی را به منظور توسعه اشتغال در این استان انجام دهد، افزود: ادارات استان البرز،‌ صاحبان صنایع و صاحبان مشاغل باید با همکاری و تعامل، ریشه بیکاری را در استان از بین ببرند و به سمت توسعه اشتغال پیش بروند.

طاهری با بیان اینکه سهم تمامی ادارات برای ایجاد اشتغال مشخص شده است، ادامه داد: با برآوردهای انجام شده هیچ عذری در پایان سال برای کم‌کاری در این خصوص پذیرفته نخواهد بود.

استاندار البرز تأکید کرد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید موانع بر سر راه ایجاد اشتغال را بردارند و با تعامل و تلاش بیشتر در مسیر توسعه اشتغال گام بردارند.

طاهری یادآور شد: استان البرز به دلیل حجم بالای مهاجرپذیری و سرریز شدن جمعیت آن نیازمند نگاهی ویژه و تلاش و همتی بیشتر در این حوزه است گرچه عملکرد استان نسبت به سال پیش بهتر بوده است.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود ایجاد اشتغال را در استان مهم ارزیابی کرد و افزود: مهمتر از ایجاد اشتغال در استان البرز تثبیت اشتغال است، چراکه جویندگان کار نباید با کارهای کاذب و زودگذر مواجه شوند بلکه باید تثبیت شغل داشته باشند تا بتوانند مشکلاتشان را برطرف کنند.

در ادامه این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز طی سخنانی بر توسعه اشتغال در این استان تأکید کرد و گفت: باید هر چه در توان داریم در مسیر توسعه اشتغال در استان به کارگیریم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

علی ایمانی افزود: هر چه بتوانیم جوانان و جویندگان کار بیشتری را وارد بازار کار کنیم بیشتر می‌توانیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

وی تسهیلات اعطایی به کارفرمایان و کارآفرینان را از مهمترین اقداماتی دانست که می‌تواند در توسعه اشتغال تأثیرگذار باشد.

ایمانی در ادامه بر رفع مشکلات صنایع تأکید کرد و افزود: رفع مشکلات صنایع و ارائه تسهیلات به آنان نیز یکی از مهمترین راهکارها برای توسعه اشتغال در استان البرز است.  

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول