اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان خبر داد

هم‌گروهی علیصدر همدان با پرسپولیس تهران

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان از هم‌گروهی تیم فوتسال این باشگاه در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با پرسپولیس تهران خبر داد.

هم‌گروهی علیصدر همدان با پرسپولیس تهران

عبدالرضا رضاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار کرد: بعد از مدت‌ها تلاش توانستیم با غیرت بازیکنان و کادر فنی به لیگ دسته یک صعود کنیم.

وی افزود: صعود به لیگ دسته یک با استفاده از نیرو و بازیکن بومی برای ورزش همدان افتخار بزرگی است و امیدواریم مسئولان ورزش قدرشناس امتیاز ارزشمند این تیم سطح بالای فوتسال ایران باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان اضافه کرد: پس از استراحت کوتاهی که برای بازسازی بدنی و روحیه به بازیکنان تیم داده شد، چند روزی است که رایزنی برای جذب و توافق با گزینه سرمربی‌گری به منظور حضور قدرتمند در لیگ دسته یک را شروع کرده‌ایم.

وی با اشاره به انتخاب و معرفی سرمربی تیم فوتسال این باشگاه اضافه کرد: علی خسروی که در سال گذشته و در کوران مسابقات لیگ دسته دوم به عنوان مشاور در کنار تیم بود به عنوان سرمربی انتخاب شده و کار خود را آغاز کرده است.

رضاییان تصریح کرد: تجربه‌‌ خسروی در لیگ برتر فوتسال و استفاده از چند بازی سطح بالای لیگ برتری و دسته یکی در کنار داشته‌های بومی سبب می‌شود بتوانیم برای آبروداری از فوتسال و ورزش همدان در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور 18 تیم در رقابت‌های دسته یک کار را برای صعود به لیگ برتر سخت کرده است، خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال رقابت‌های امسال در سطح لیگ یک در دو گروه 9 تیمی انجام می‌شود و تنها یک تیم از هر گروه و در مجموع دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان اضافه کرد: تیم علیصدر امسال در یک گروه سخت قرار گرفته؛ به طوری که هم‌گروهی با یکی از تیم‌های سقوط کرده و پرتماشاگر پرسپولیس تهران در نوع خود جالب است.

به گفته وی، تیم فوتسال علیصدر در رقابت‌های امسال لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس تهران، فیروزصفه اصفهان، هیئت فوتبال قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، پروفیل زالی مشهد، پکیج ایساتیس یزد و دایتی شیراز برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

رضاییان با بیان اینکه کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات باقی مانده است، تصریح کرد: امروز برای نماینده فوتسال استان همدان، نداشتن سالن تمرین به بزرگ‌ترین مشکل تبدیل شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته با همه ناملایماتی‌ که برخی‌ در خصوص سالن تمرین بر تیم روا داشتند، صبوری کرده و حرفی نزدیم اما هنوز مسابقات شروع نشده باز هم گرفتار قضایای لیگ دسته دو شدیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان یادآور شد: تیمی که قرار است در سطح بالای فوتسال ایران مبارزه کند از داشتن سالن تمرین حتی برای دو ساعت در روز محروم شده و به بهانه برگزاری مسابقات و میزبانی‌های متفاوت در حال حاضر فقط به تمرینات بدنسازی و بدون کار با توپ مشغول است.

وی گفت: با وجود اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برای رفع این مشکل دستور صریح به اداره کل و هیئت فوتبال داده، اما هنوز مشکل نداشتن سالن تمرین برای کار با توپ به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شده است.

رضاییان با اشاره به اینکه پنج سال عاشقانه برای حمایت از ورزش به خصوص فوتسال همدان هزینه شده است، اضافه کرد: تیم‌داری حرفه‌ای سختی‌های خاص خودش را دارد اما عدم حمایت یا به تعبیری چوب لای چرخ گذاشتن به هیچ وجه توجیه ندارد.

وی با اشاره به اینکه داشتن یک تیم فوتسال لیگ یک برای خیلی از استان‌ها آرزویی بزرگ است، افزود: در حال حاضر همدان از این فرصت و موقعیت برخورداری از یک تیم بهره‌مند بوده اما مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش به این موضوع در بسیاری از مواقع بی‌توجه هستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان با بیان اینکه همدان قابلیت خوبی در رشته فوتسال داشته است، اظهار کرد: در جای‌جای استان استعدادهایی در این زمینه وجود دارد که باید شناسایی شده و به کار گرفته شود.

وی اضافه کرد: برای کشف و ظهور پدیده‌های فوتسالی باید در سطوح بالای رقابتی حضور داشت و حالا که شرایط فراهم شده است مسئولان باید حمایت معنوی خود را از این تیم کم نکنند.

رضاییان گفت: برای حفظ آبروی ورزش همدان از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم و در این راستا امیدواریم مسئولان نیز دست ما را بگیرند.

وی در پایان اظهار کرد: مسئولان باید ما را در دستیابی به اهداف مطلوب کمک کنند تا در این راه سخت که بسیاری از تیم‌ها هزینه‌های میلیاردی برای صعود به لیگ برتر می‌کنند، موفق شویم.

انتهای پیام/89020/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول