اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد

انهدام باند تهیه و توزیع هروئین در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از انهدام باند تهیه و توزیع هروئین و دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار فراری و کشف یک کیلوگرم هروئین در این استان خبر داد.

انهدام باند تهیه و توزیع هروئین در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد فلاح‌کریمی امشب در نشست انتظامی استان چگونگی دستگیری اعضای باند مذکور را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: به دنبال اطلاعات مردمی مبنی بر فعالیت گسترده یکی از محکومان فراری در امر قاچاق مواد مخدر در سطح شهرستان رشت، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان، ادامه داد: پس از انجام تحقیقات میدانی وسیع و به‌کارگیری اقدام‌های فنی و پیچیده پلیسی سرنخ‌هایی از این قاچاقچی حرفه‌ای به دست آمد.

به گفته وی، در این تحقیقات مشخص شده که نامبرده به‌ همراه دو نفر از اعضای اصلی باند اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در استان می‌کند.

فلاح‌کریمی اضافه کرد: پس از تلاش شبانه‌روزی چندین ماهه مشخص شده که یکی از اعضای باند اقدام به تهیه یک‌ کیلوگرم هروئین از تهران کرده و قصد آوردن آن به استان و تحویل به سرکرده باند مذکور و همکارش دارد.

وی با بیان اینکه خودروی حامل هروئین در محور رشت‌ـقزوین متوقف شد، خاطرنشان کرد: در این راستا پس از ورود به داخل گیلان در محور قزوین‌ـرشت خودروی پژو 206 نامبرده توقیف و تمام اعضای باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان یادآور شد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار یک‌کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

وی دستگیری سه نفر متهم را حاصل توقف خودروی مذکور عنوان کرد و متذکر شد: متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/84001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول