اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

نیروی انتظامی نقش مهمی در دستاورد‌های انقلاب دارد

فرماندار ساری گفت: نیروی خدمتگزار انتظامی نقش مهمی در پاسداری از ارزش‌های نظام و دستاوردهای انقلاب دارد.

نیروی انتظامی نقش مهمی در دستاورد‌های انقلاب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، جواد واحدی امشب در همایش تجلیل از نیروی انتظامی شهرستان ساری، با قدردانی از اصحاب رسانه که خبرهای هفته نیروی انتظامی را پوشش دادند، اظهار داشت: نیروی انتظامی و اصحاب رسانه در برقراری نظم و امنیت و اطلاع‌رسانی عملکردهای پلیس تعامل و همکاری داشته باشند.

فرماندار شهرستان ساری، فرماندهان نیروی انتظامی را ایثارگران عرصه نظم و امنیت جامعه دانست و ادامه داد: همه‌ی مردم در برقراری نظم و امنیت جامعه با نیروی انتظامی تعامل متقابل داشته باشند.

واحدی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نیروی عملیاتی است، اظهار داشت: وظایف و عملیات‌های نیروی انتظامی در بیش از 800 مورد و عملیات تعیین شده است که تاکنون بیشترین آن‌ها تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: این اقدامات و عملیات‌ها در جهت استقرار نظم و امنیت جامعه صورت می‌گیرد.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه خانواده‌های نیروی انتظامی به دلیل عملیات‌های متعدد در شرایط سختی به‌سر می‌برند، افزود: باید از این صبر و استقامت خانواده‌های نیروی انتظامی تجلیل شود.

واحدی با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوان توانای نظام در برقراری امنیت جامعه هستند، تاکید کرد: باید با تمام وجود از این آرامش حاکم در جامعه صیانت و محافظت کرد.

وی، برگزاری همایش‌های تجلیل از خدمتگذاران عرصه امنیت جامعه را از وظایف مهم دانست و متذکر شد: این همایش‌ها باید استمرار داشته باشد.

فرماندار ساری با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی اقداماتی را فراهم کنند تا نیروی انتظامی مقتدرانه به فعالیت‌های خود ادامه دهد، افزود: با شاخصه‌های امنیتی که برای نیروی انتظامی تعریف شده است، شهرستان ساری بتواند بالاترین ضریب امنیت در سطح کشور و استان مازندران را کسب کند.

واحدی به جایگاه حساس و ویژه نیروی انتظامی در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: نیروی خدمتگذار انتظامی نقش مهمی در حراست و پاسداری از ارزش‌های نظام و دستاوردهای انقلاب در کنار دیگر نیروها را برعهده دارد.

انتهای پیام/86003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول