اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد گیلان:

مصرف‌کننده محصول کیفی می‌خواهد

مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان تولید کالای با کیفیت را تکلیف دانست و گفت: مصرف‌کننده برای حفظ سلامت روان خود محصول کیفی می‌خواهد.

مصرف‌کننده محصول کیفی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی یوسفی عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه کیفیت و استاندارد گیلان پیشرفت جامعه بشری در ابعاد مختلف را به مدد اندیشه و در دایره فکر انسانی عنوان کرد.

وی، فکر مثبت را به معنای تشخیص جنبه‌های منفی یک موقعیت و تمرکز روی جنبه‌های مثبت و تبدیل هوشمندانه تهدیدها به فرصت‌ها و موقعیت‌های طلایی توسعه و پیشرفت دانست و اظهار کرد: انسان به آسانی می‌تواند با بهره‌گیری از قدرت اندیشه و هوش بسیار جامعه را مطابق با اصول استاندارد جهانی ایجاد کند.

یوسفی به فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر اشاره کرد و افزود: بازرگانان و صنعتگران فراهم‌کنندگان آسایش جامعه هستند.

مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان با بیان اینکه آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، گفت: در دنیای امروز هیچ امری با ثبات‌تر از تغییر نیست و پیش افتادن از تغییر هنر مدیران است.

وی برنامه‌ریزی صنعتی را لازمه موفقیت تولیدکنندگان دانست و بیان کرد: تولیدکننده باید بتواند مشکلات امروز را برطرف کرده و آینده را خوب ببیند و این امر نیازمند سرمایه‌گذاری است.

یوسفی بر برنامه‌ریزی به منظور تولید تاکید کرد و یادآور شد: تولید به منابع انسانی، فرآیندسازی و مدیریت نیاز دارد.

مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان تولید با نگاه رقابتی را سبب ماندگاری در بازار خواند و اظهار کرد: مصرف‌کننده برای حفظ سلامت روحی خود محصول کیفی می‌خواهد.

وی با بیان اینکه کیفیت محصول امتیاز نیست، خاطرنشان کرد: تولید کالای با کیفیت تکلیف است.

یوسفی به آگاهی و مطالعه مصرف‌کننده همپای مدیران، برنامه‌ریزان و تولیدکنندگان درباره کالای مصرفی اشاره کرد و افزود: بیست‌ودوم مهر روز جهانی استاندارد فرصت مناسبی برای برجسته‌سازی شعارهای هدفمند سازمان استاندارد و ایجاد وحدت رویه بین کشورهای عضو سازمان درباره اهداف مشترک است.

مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان، انتخاب شعار روز جهانی استاندارد با عنوان «استانداردهای بین‌المللی تضمین‌کننده تغییر مثبت» از طرف سازمان‌های مربوطه را نشان‌دهنده اهمیت و نقش بی‌بدیل استاندارد در تحقق توسعه پایدار عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه پایدار بدون رعایت و اجرای ضوابط استاندارد تحقق پیدا نمی‌کند، تصریح کرد: استانداردسازی فرصتی برای ایجاد تغییرات مثبت در تولید و اختراع‌های بشری است.

یوسفی رونق و شکوفایی اقتصادی کشورهای پیشرفته را مرهون باور عملی به مفاهیم و اصول استاندارد دانست و بیان کرد: استمرار و پایداری اقتصاد در گرو تفکر و مدیریت بالنده و تحول‌زا در دایره اعتمادسازی و ایجاد نوآوری در چرخه تولید، صنعت و تجارت جهانی است.

انتهای پیام/84001 /ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول