اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر مدیرکل اوقاف از شورای شهر

آزادسازی امامزاده صالح کاری ماندگار است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با قدردانی از طرح شورای شهر مبنی بر آزادسازی محیطی امامزاده صالح اردبیل، این حرکت را کاری ماندگار در عمر شورا و شهرداری اعلام کرد.

آزادسازی امامزاده صالح کاری ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری‌نظری عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات بقاع متبرکه در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه در شورای شهر اردبیل کارگروه احیای امامزاده صالح (ع) شکل گرفته و طرح آزاد‌سازی محیطی این امامزاده در دستور کار است و در آینده در این زمینه خبرهای امیدوارکننده‌ای را می‌شنویم.

وی تصریح کرد: متأسفانه چند سالی است که اطراف امامزاده صالح بلاتکلیف بوده و طرح آزادسازی آن اجرا نمی‌شد که اخیراً در جلسه شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در واقع به طرحی منسجم نسبت به آزاد‌سازی محیطی این امامزاده پرداخته‌اند.

مشهوری‌نظری با بیان اینکه بعد از بحث و بررسی‌های مختلف کارگروهی در این زمینه تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: این کارگروه با محوریت شورا، شهرداری و حضور سه دستگاه راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و اوقاف و امور خیریه شکل می‌گیرد که انشاالله شاهد توسعه این امامزاده هستیم.

این مسئول با تشکر از اعضای شورای شهر و شهرداری اردبیل اضافه کرد: در واقع نیات این عزیزان خیر بوده و برای توسعه و آبادانی شهر تلاش می‌کنند و بی‌شک توسعه و آزادسازی محیطی این امامزاده برکت و حیات معنوی برای استان به ارمغان می‌آورد.

وی بیان کرد: امامزاده صالح شهرت عام و جهانی دارد و پیکر این امامزاده در اردبیل دفن شده در حالی که پناهگاه خاندان شیخ‌ صفی بوده است، باید همه تلاش کنیم تا این امامزاده را از غربت در بیاوریم به طوری که به دلیل واقع شدن در هسته مرکزی شهر نیازمند آزادسازی محیطی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: قطعاً متولی بقاع متبرکه و امامزاده‌ها در استان اداره کل اوقاف و امور خیریه است و باید هر آنچه که در توان داریم برای پیشرفت کار و اعتلای فرهنگ عمومی برای توسعه و رونق امامزاده‌ها تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول