اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

جشن ولایت در 20 امامزاده شاخص اردبیل برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت:‌ جشن ولایت در ایام عید غدیر خم در 20 امامزاده شاخص استان اردبیل برگزار می‌شود.

جشن ولایت در 20 امامزاده شاخص اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام جواد میرزایی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ولایت در اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و به مناسبت عید غدیر خم جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در 20 امامزاده شاخص استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در صبح روز عید غدیر در دو امامزاده شاخص از جمله امامزاده صالح (ع) در اردبیل و امامزاده سید سلیمان (ع) فخرآباد مشگین‌شهر برنامه‌های متنوعی در قالب برپایی جشن ولایت برگزار می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه در 20 امامزاده شاخص استان در طول دهه ولایت برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود،‌ خاطر نشان کرد: برای برگزاری مراسم ولایت علوی و اکمال دین نبوی هفت امامزاده شاخص از شهرستان خلخال، شش امامزاده از شهرستان اردبیل، شش امامزاده از شهرستان مشگین‌شهر و یک امامزاده از گرمی انتخاب شده و در طول دهه ولایت پذیرای علاقمندان و همشهریان هستند.

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌هایی که از سازمان برای ما ابلاغ شده و در دهه ولایت برگزار می‌شود شامل مراسم ویژه شب عید غدیر خم در دو امامزاده شاخص برگزار می‌شود و همزمان با سراسر کشور همایش بانوان ولایی در هفت امامزاده استان در دستور کار است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی کاروان‌های شادی، مدیحه‌سرایی، شعرخوانی آیینی، خطبه خوانی و تجلیل از سادات خادم از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه ولایت انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یادآور شد: همچنین قرائت میثاق‌نامه ولایت، مراسم عقد اخوت، دعای عرفه، نماز عید سعید قربان، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم و اطعام و پذیرایی جز برنامه‌هایی است که از سازمان برای اجرای آنها ابلاغ شده و ما هم در کنار این برنامه‌ها چند برنامه جذاب نیز برگزار می‌کنیم.

میرزایی در ادامه برگزاری انس با قرآن کریم را جز برنامه‌های لازم‌الاجرا خواند و ادامه داد: تواشیح، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای مسابقه در باب غدیر خم همراه با اهدای جوایز ارزنده و نفیس در محل برگزاری این مسابقه جز ریز برنامه‌هایی است که در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر خم ادامه یافته و برگزار می‌شود.

وی در پایان از عموم علاقمندان و مردم ولایتمدار استان خواست در این مراسمات به طور گسترده شرکت کنند.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول