اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود

جشن ازدواج زوج‌های کهگیلویه و بویراحمدی در امامزاده عبدالله(ع) یاسوج

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن ازدواج آسان زوج‌های کهگیلویه و بویراحمدی در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) خبر داد.

جشن ازدواج زوج‌های کهگیلویه و بویراحمدی در امامزاده عبدالله(ع) یاسوج

رامین چرومی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از سنت‌های حسنه و تأکید شده دین اسلام، پیامبر(ص) و ائمه اطهار سنت ازدواج است به‌ گونه‌ای که در روایات آمده است که انسان مسلمان با ازدواج نیمی از دین خود را انجام داده است.

وی افزود: در شرایط کنونی و بالا رفتن سن ازدواج به دلیل بروز برخی مشکلات اقتصادی و باب شدن برخی از فرهنگ‌های غلط تجمل‌گرایی در امر ازدواج، با الگوگیری از ازدواج ساده‌ و آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ازدواج آسان مطرح شده است.

چرومی ازدواج آسان و به هنگام را یکی از مهم‌ترین اهداف ازدواج آسان دانست و ابراز کرد: ازدواج به هنگام و آسان از بسیاری از مشکلات روحی و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کرده و گام مهمی در راستای ازدواج آگاهانه افراد است.

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از ازدواج آسان زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمدی در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) واقع در یاسوج خبر داد.

چرومی ابراز داشت: به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد و هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در راستای ترویج ازدواج آسان جشن ازدواج تعدادی از زوج‌های کهگیلویه و بویراحمدی با حضور جمعی از مسئولان استانی و مردم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: جشن ازدواج آسان زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمدی با حضور و سخنرانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اجرایی می‌شود.

چرومی ادامه داد: این جشن با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله مسابقه فرهنگی و مذهبی همراه است.

انتهای پیام/82001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول