اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله جوادی آملی:

شهرداری‌ها در اداره شهر به رکن مردم توجه کنند

یکی از مراجع تقلید قم با بیان اینکه شهرداری‌ها مسئول اداره شهر هستند، گفت: مهم‌ترین رکن شهر مردم هستند و شهرداری در مدیریت شهر باید به این رکن توجه لازم را داشته باشد.

شهرداری‌ها در اداره شهر به رکن مردم توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در دیدار اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مقدس قم در سخنانی فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) را تسلیت گفت و با بیان حدیثی از این امام همام اظهار کرد: در بیان امام باقر زندگی انسان را می‌توان در سه روز خلاصه کرد؛ روز نخست زمانی است که انسان به دنیا می‌آید، روز دوم زمانی است که از دنیا رفته و روز سوم زمانی است که از برزخ وارد قیامت می‌شود.

وی تاکید کرد: پیامبر الهی به این دلیل موفق بوده‌اند که توانسته‌اند در این سه روز موفق باشند.

آیت‌الله جوادی آملی در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت بهره‌گیری از کلام و رهنمودهای ائمه اطهار در مدیریت شهری را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری‌ها مسئول اداره شهر هستند ولی اداره شهر فقط به خیابان و ساختمان و رفع مشکلات باز نمی‌گردد.

وی مهم‌ترین رکن شهر را مردم دانست و تاکید کرد: شهرداری در مدیریت شهر باید به این رکن توجه لازم را داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید در کنار اداره شهر، اداره جامعه را نیز مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید با مردم ارتباط خوبی برقرار کرده و در میان ایشان حاضر شوند.

وی تاکید کرد: حضور شما در میان مردم باید به گونه‌ای باشد که مردم این حضور و ثمره آن را احساس کنند.

آیت الله جوادی آملی ضرورت برگزاری جلسات منظم با مردم برای رسیدگی به مشکلات آنان را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: باید در این جلسات ضمن رسیدگی به مشکلات مردم، نسبت به تقویت روحیه وحدت بین مردم و مسئولان تلاش کنید.

در این دیدار حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر رئیس شورای اسلامی شهر قم به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های شورای شهر قم پرداخت.

انتهای پیام/2258/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول