اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر:

تمام پروژه‌های شهری را به شهرداری بوشهر واگذار می‌کنیم

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهرداری بوشهر، تمامی پروژه‌های شهری را در اختیار شهرداری بوشهر قرار می‌دهیم.

تمام پروژه‌های شهری را به شهرداری بوشهر واگذار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی ظهر امروز در مراسم معرفی شهردار بوشهر با بیان اینکه «آقای راستی در شرایط حساسی که مدیریت ارشد استان و مردم خواهان خدمات قابل توجهی بودند، سکان هدایت شهرداری را بر عهده گرفت»، تصریح کرد: آقای راستی برای بوشهر فداکاری و ایثار کرد.

رستمی ضمن برشمردن سوابق عمرانی شهردار جدید، به ارائه برنامه‌های آزاد شهرکی در جلسه‌ای با وزیر کشور اشاره کرد و گفت: با برنامه‌هایی که ایشان در حضور وزیر کشور ارائه کردند بارقه‌های امید در حوزه معاونت عمرانی ایجاد شده است که انتظار داریم آقای آزاد شهرکی باید زمانی را برای اجرای این برنامه‌ها مشخص کند.

وی خطاب به شهردار گفت: نباید وقت خود را صرف نیروهای خارج از مجموعه شهرداری کنید و باید تلاش شود قداست در تمامی حوزه‌های شهرداری به وجود آید.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به توان بالای شهرداری در حوزه مدیریت شهری، گفت: شهرداری می‌تواند بار خود را به دوش بکشد و نباید اجازه داده شود پروژه‌های شهرداری را دستگاه‌های دیگری انجام دهند.

رستمی با بیان اینکه «از 120 کد درآمدی موجود در شهرداری، تنها 35 کد آن مورد استفاده قرار می‌گیرد»، خواستار فعال شدن سایر کدهای درآمدی شهرداری شد و گفت: به خاطر مشارکت شهروندان باید مابقی کدهای درآمدی شهرداری باید فعال شوند تا بتوان خدمات بهتر و بیشتری ارائه کرد.

وی در ادامه به نقش تأثیرگذار آزاد شهرکی در پروژه گذر امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: می‌خواهیم از این پس سکان تمامی پروژه‌ها را در محدوده شهر در اختیار شهرداری قرار دهیم و روزهای چهارشنبه هر هفته را برای بررسی مشکلات شهرداری تعیین کرده‌ایم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول