اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خاش:

تمام موارد بهداشتی در کشتارگاه صنعتی طیور خاش رعایت می‌شود

فرماندار خاش گفت: تمام موارد بهداشتی در کشتارگاه صنعتی طیور خاش رعایت می‌شود.

تمام موارد بهداشتی در کشتارگاه صنعتی طیور خاش رعایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، علیرضا شهرکی عصر امروز در بازدید از کشتارگاه صنعتی طیور خاش به همراه سایر مسئولان محلی، اظهار داشت: در کشتارگاه صنعتی طیور خاش تمام مراحل شرعی و بهداشتی کشتار و بسته بندی مرغ واحد رعایت می‌شود و ناظران مربوطه طی ساعات شبانه‌روز بر امر فعالیت کشتارگاه نظارت کامل دارند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش خصوصی این واحد را راه‌اندازی کرده و از لحاظ بهداشتی و شرعی هیچ اشکالی چه از دیدگاه علما و چه از دیدگاه مسئولان امر وجود ندارد، انتظار این است که مردم از تولیدات این واحد استفاده کنند.

شهرکی بیان کرد: به لحاظ عرضه بهداشتی مرغ زنده در برخی از صنوف شهرستان خاش، ضرورت دارد که واحدهای عرضه کشتار روز مرغ در خاش افزایش یابد و بر همین اساس دولت و متولیان کشتارگاه به هریک از عزیزان خاشی به ویژه مرغ فروشان یک یخچال نگهداری در شروع کار هدیه می‎دهند تا بتوانند برای خود اشتغال داشته باشند.

در ادامه این بازدید برخی از امامان جمعه شهرستان خاش با نظارت بر ذبح و بسته بندی شرعی مرغ‎ها در محل کشتارگاه تأکید کردند.

صالح تمندانی، مدیر اجرایی کشتار صنعتی طیور خاش اذعان داشت: این واحد تولیدی صنعتی با صرف هزینه 35 میلیارد ریال و ظرفیت کشتار دوهزار قطع مرغ در ساعت توسط بخش خصوصی ایجاد شده و توان تامین گوشت مرغ مورد نیاز شهرستان و سیستان و بلوچستان و حتی صادرات را دارد و هم اکنون مرغ کشتار روز این کشتارگاه در شهرهای خاش، ایرانشهر ، سراوان، زاهدان و غیره عرضه می‎شود.

انتهای پیام/75004/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول