اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارز مرجع به پرورش‌دهندگان مرغ تخصیص داده شود

سادات ابراهیمی: برخی نظرات درباره پرورش‌دهندگان مرغ «من درآوردی» است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نظرات درباره پرورش‌دهندگان مرغ در کشور بسیار «من درآوردی» است و به این دلیل باید بر اساس نظرات کارشناسی در بازار تولید گام برداشت.

سادات ابراهیمی: برخی نظرات درباره پرورش‌دهندگان مرغ «من درآوردی» است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: پرورش‌‌دهندگان مرغ باید از ارز مرجع استفاده کنند ولی اختصاص ارز مبادله‌ای به پرورش‌دهندگان مرغ باعث شده تا قیمت‌ها روز به‌روز با نوسان مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس در اینباره پیگیر ماجرای پرورش‌دهندگان مرغ است، تاکید کرد: پرورش‌دهندگان مرغ نیازمند حمایت هستند و به این دلیل باید در اسرع وقت برای رفع مشکلات آنها تلاش کرد.

وی عنوان کرد: برخی نظرات درباره پرورش‌دهندگان مرغ در کشور بسیار «من درآوردی» است و به این دلیل باید بر اساس نظرات کارشناسی در بازار تولید گام برداشت.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه نباید بازار را در بخش‌های مختلف ملتهب کرد، گفت: باید بر اساس منطق در بازار اقدامات را سامان‌دهی کنیم و به این دلیل نباید اقدامی خارج از نظرات کارشناسی را در دستور کار قرار دهیم زیرا نتیجه آن تنها نوسانات قیمت در بازار است.

وی خاطر نشان کرد: باید کوشید تا بازار تثبیت و قیمت بر اساس سود تولیدکننده و حمایت از مصرف‌کننده تعیین شود و دلالان در این بخش باید حذف شوند.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: باید از تولیدکننده حمایت شود تا با کاهش قیمت از مصرف کننده واقعی در بازار نیز حمایت شود و در این بین تنها باید بسته‌های حمایتی برای تولید مرغ عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، افزایش قیمت مرغ در بازار از روزهای گذشته آغاز شده است و روند صعودی آن نیز به زعم کارشناسان بازار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول