اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید استاندار از کارخانه سیمان مارگون

روند اجرایی کارخانه سیمان مارگون شتاب گیرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کارخانه بزرگ سیمان مارگون نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و تولید در منطقه دارد، گفت: روند اجرایی کارخانه سیمان مارگون شتاب گیرد.

روند اجرایی کارخانه سیمان مارگون شتاب گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از کارخانه سیمان مارگون (هلال خاورمیانه) بازدید و در جریان مشکلات این طرح صنعتی قرار گرفتند.

سیدموسی خادمی با بیان اینکه کارخانه بزرگ سیمان مارگون نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و تولید در منطقه دارد، خواستار شتاب در روند اجرایی این طرح بزرگ صنعتی در استان شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه سیمان مارگون نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی منطقه محروم مارگون خواهد داشت و با ایجاد فرصت‌های شغلی مستقیم و غیره مستقیم نقشی اثر‌گذار در کاهش بیکاری در منطقه خواهد داشت.

خادمی با بیان این‌که از صنعت و تولید در کهگیلویه و بویراحمد حمایت جدی خواهد شد، افزود: رایزنی‌های لازم در جهت پرداخت به موقع تسهیلات و منابع مالی مصوب به کارخانه سیمان مارگون صورت خواهد گرفت.

وی تسریع در روند اجرای کارخانه سیمان مارگون را لازم و ضروری دانست و گفت: امید است که با همکاری و تعامل و هم‌دلی همه مسئولان روند اجرای این کارخانه شتاب گیرد. 

داریوش دیودیده خاطرنشان کرد: کارخانه سیمان مارگون با ظرفیت تولید 3 هزار و 300 تن، 2 هزار و 350 فرصت شغلی شامل 350 شغل مستقیم و 2 هزار شغل غیر مستقیم در مرحله بهره‌برداری ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: روند عملیات ساخت کارخانه سیمان مارگون به عنوان یکی از طرح‌های ملی به پیشرفت مطلوبی رسیده است.

در پایان مشکلات پیش روی این طرح بزرگ صنعتی استان مطرح و راه‌کارها و پیشنهادات لازم در جهت تسریع در روند اجرایی کار عنوان شد.

انتهای پیام/82009/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول