اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان:

تقویت دیپلماسی گردشگری بهترین رویکرد مقابله با ایران هراسی است

رئیس پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان گفت: بهترین رویکرد مقابله با ایران هراسی، تقویت دیپلماسی گردشگری است.

تقویت دیپلماسی گردشگری بهترین رویکرد مقابله با ایران هراسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر محمودزاده شامگاه پنج‌شنبه در نشست بررسی وضعیت گردشگری اصفهان که در پژوهشگاه شاخص‌پژوه برگزار شد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان کشور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بر این نکته تاکید داشتند که پیشرفت آینده کشور در گرو موفقیت در عرصه‌های علمی و بهره مندی از فناوری روز است و کلید واژه‌های نوآوری، موفقیت، آینده‌پژوهی و رصد مستمر از جمله مواردی بود که معظم له در این دیدار بر ضرورت توجه بیشتر تاکید فرمودند.

وی بر ضرورت تأسیس سند آینده‌پژوهی گردشگری و رصدخانه گردشگری در کشور تاکید کرد و گفت: گردشگری همچون درختی پر از گنجشک است که اگر اتفاقی برای یکی از این گنجشکان بیفتد و یا به پرواز درآید، سایرین نیز از این رفتار پیروی می‌کنند و برخی  رفتارهای ناشایست تأثیر منفی در جذب گردشگران دارد.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر  و امید، شعار رئیس‌جمهور رونق کسب ‌و کار است افزود: مدیریت خردمندانه اصفهان، این شهر را از وابستگی به بودجه‌های غیر از درآمدهای حوزه گردشگری بی‌نیاز می‌کند.

محمودزاده با اشاره به اینکه بهترین رویکرد برای مقابله با ایران هراسی، تقویت دیپلماسی گردشگری است اظهار کرد: تنها راه مبارزه با حرفهای رژیم صهیونیستی، اتفاقی بود که خودجوش و در شبکه فیس بوک روی داد و تقویت راه‌های ارتباطی، گامی دیگر برای مقابله با ایران هراسی است.

رئیس پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان بر ضرورت تدوین و انجام رساله‌های متعدد در حوزه‌های گردشگری تاکید کرد و گفت: امیدوار هستیم از ظرفیت‌های علمی در اصفهان برای  انجام پژوهش‌های کاربردی در راستای توسعه گردشگری بیشتر استفاده شود.

وی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را روشی ماندگار برای توسعه گردشگری و کسب‌ و کار دانست و گفت: تغییر در سیاست‌های گردشگری ضرورت جامعه امروز است.

انتهای پیام/2301/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول