اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر فیرورق:

گردشگری فیرورق به صورت صنعت مطالعه و تعریف شود

رئیس شورای اسلامی شهرفیرورق گفت: شهر فیرورق از فرصت‌های زیادی برای صنعت گردشگری برخوردار است و گردشگری در این شهر باید به صورت صنعت مطالعه و تعریف شود.

گردشگری فیرورق به صورت صنعت مطالعه و تعریف شود

حسن نصرالله‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیرورق اظهار داشت: شهر فیرورق از فرصت‌های زیادی برای صنعت گردشگری برخوردار است و گردشگری در این شهر باید به صورت صنعت مطالعه و تعریف شود.

وی ادامه داد: در خصوص صنعت گردشگری کارهایی نیز در حال اجرا است که می‌توانیم ساخت هتل در پارک داغلار باغی  و تلاش برای اتمام پروژه جاده خوی به فیرورق را نام ببریم.

نصرالله پور با اشاره به وضعیت مبلمان شهری فیرورق، افزود: با وجود تلاش‌هایی که شهردار و شوراهای قبل انجام داده‌اند، باز هم وضعیت مطلوب نیست و باید تلاش و فعالیت بیشتری شود.

وی خاطرنشان کرد: شهر فیرورق دارای پیشینه بسیار زیادی است و وضعیت مبلمان شهری این شهر باید بهتر از این وضعیت باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر فیرورق گفت: نگاه یک جانبه موجود در سال‌های قبل که توسعه منطقه ما را تنها مبتنی بر توسعه گردشگری می‌دید به بسیاری از فرصت‌های موجود از قبیل کشاورزی، صنعت و خدمات ضررهای غیرقابل جبرانی وارد کرده است.

وی تصریح کرد: اولین اقدام شورای شهر در مدیریت شهری، مصوب و اجرایی کردن سامانه شاخص‌های مدیریت شهری در شهر دارالصفای فیرورق است.

انتهای پیام/61009/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول