اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید قربان در سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد

راه‌اندازی اکیپ‌های ثابت و سیار برای کنترل و نظارت دام

اداره‎کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن عید قربان اکیپ‌های ثابت و سیار برای کنترل و نظارت دام در این استان راه‌اندازی کرد.

راه‌اندازی اکیپ‌های ثابت و سیار برای کنترل و نظارت دام

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به در پیش بودن عید سعید قربان، اداره کل دامپزشکی استان با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت دام قربانی و تامین بهداشت عمومی، اقدام به ساماندهی و راه‌اندازی اکیپ‌های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی، در این استان کرده است.

به منظور حصول اطمینان از سلامت و بهداشتی بودن لاشه‎ها و پیشگیری از ابتلاء به بیماری‎های قابل انتقال بین انسان و دام، به اکیپ‎های سیار دامپزشکی که در سطح شهر، آماده خدمت رسانی هستند، مراجعه کرده، تا بازرسی بهداشتی از لاشه‎های دام قربانی به عمل آید.

همچنین علاوه بر شبکه‎های دامپزشکی در شهرستان‎ها، درمانگاه‎های دامپزشکی در سطح سیستان و بلوچستان، آماده معاینه رایگان دام قربانی بوده و نظارت بهداشتی و شرعی بر ذبح آن نیز، در روز عید سعید قربان از ساعت هفت صبح تا 13 ظهر در محل کشتارگاه‎های مجاز دام زیر نظارت دامپزشکی، به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.

ضمنا اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی زاهدان با شماره تلفن 1512 آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان اعزام بازرس بهداشت گوشت به محل است.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول