اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

رونق مساجد موجب رفع معضلات جامعه می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: رونق مساجد موجب رفع بسیاری از معضلات جامعه می‌شود.

رونق مساجد موجب رفع معضلات جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سید‌احمد حسینی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های جنوبی استان و مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: رونق مساجد موجب رفع بسیاری از معضلات جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام نگاه ویژه‌ای به مساجد در نیل به اهداف خود دارد که این اهداف با تأسیس کانون‌ها و روند روبه رشد و فعالیت‌های آن‌ها محقق شده است، افزود: کار فرهنگی با رنگ و بوی مذهبی و دینی تأثیر بهتری در جامعه دارد و مدیران ارشاد به عنوان ارکان اصلی مدیریت فرهنگی در این راه سهم به سزایی دارند.

حسینی با بیان اینکه کار فرهنگی مؤثر و مفید مستلزم تغییر نگاه در برنامه‌ریزی فرهنگی است و باید با حمایت و نظارت در سیاست کلی برنامه‌های فرهنگی را به جلو ببریم، تصریح کرد: اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از این پس مشارکت در برنامه‌هایی را تقبل کنند که خروجی مفید و تأثیرگذار در جامعه داشته باشد و مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد نیز با ادارات ارشاد تعامل بیشتری داشته باشد.

رضا سهرانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاریاب نیز در این نشست اظهار داشت: همه مدیران مسئول کانون‌های مساجد بیمه شوند و خانه‌های دیجیتال باید به همه کانون‌ها توسعه داده شود.

سید‌اسماعیل حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه‌گنج نیز در این نشست اظهار داشت: شعار هر مسجد یک کانون است، اما بسیاری از کانون‌ها از حداقل امکانات مانند قفسه کتابخانه محروم هستند.

انتهای پیام/80002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول