اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته سینمایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان

برگزاری کارگاه‌های آموزشی سینما در ایستگاه قطار شهری اصفهان

مدیرکمیته سینمایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: برای آشنایی بیشتر علاقمندان سینما کارگاه‌های آموزشی تخصصی سینما در ایستگاه قطار شهری اصفهان در حال برگزاری است.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی سینما در ایستگاه قطار شهری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید‌محمد طباطبایی در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برای اولین بار طی سه سال گذشته بخش رقابتی فیلم‌سازان اصفهانی را با حضور 11 فیلم کوتاه که با همکاری انجمن سینمای جوان اصفهان و دانشگاه سپهر ساخته شده بودند به جشنواره بیست و هفتم اضافه کردیم.

وی ادامه داد: این اقدام نقطه آغاز خوبی برای آینده جشنواره است چون اعتراضاتی بود که چرا تولیدات اصفهان در جشنواره کم است که با این کار به تمامی اعتراضات پایان دادیم.

مدیرکمیته سینمایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، گفت: با توجه به زحمات گسترده برای برگزاری جشنواره استقبال در شأن سینمایی کودک نیست که البته راهکارهایی برای افزایش استقبال مردم اندیشیده شد برای نمونه بلیت‌هایی در اختیار اموزش و پرورش قرار گرفت تا دانش‌آموزان را به سینما بیاورند.

وی اضافه کرد: امسال کارگاه‌های تخصصی سینمایی، فیلم‌نامه‌نویسی، کارگردانی و انیمیشن را در ایستگاه قطار شهری واقع در خیابان کاوه در حال برگزاری است. که اقدام خوبی جهت آشنایی بیشتر علاقمندان سینما با این هنر است.

طباطبایی تصریح کرد: کارگاه گریم کودکان را نیز در سالن فرشچیان برگزار کردیم.

انتهای پیام/63015/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول