اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 مهر ماه جاری

همایش شیوه زندگی سالمندی در رودبار برگزار می‌شود

مدیر شبکه بهداشت شهرستان رودبار گفت: همایش شیوه زندگی در سالمندی 23 مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

همایش شیوه زندگی سالمندی در رودبار برگزار می‌شود

حسین صداقت‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: در راستای حمایت هر چه بیشتر از کودکان و احقاق حقوق آن‌ها که در دین مبین اسلام هم توجه ویژه‌ای به آن شده است و در این زمینه آیات و روایاتی هم وجود دارد، تلاش کردیم تا در شهرستان رودبار گامی هر چند کوچک برای کودکان برداریم.

وی افزود: اقداماتی در زمینه اطلاع‌رسانی و آموزش به خانواده‌ها انجام شد که امیدواریم این آگاهی در میان تمام اقشار جامعه به وجود آید.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان رودبار بیان داشت: همه ما مسئولیت خطیری نسبت به امکانات بهداشتی، تعلیم، آموزش، تغذیه مناسب و به طور کلی مراقبت از کودکان و برآوردن نیازهای اولیه آنان در سال‌های ابتدایی زندگی آن‌ها داریم.

صداقت‌نیا تصریح کرد: طی هفته گذشته مراسمی با عنوان‌های کودک، خانواده و مدرسه، کودک و بازی، کودک و سلامت و... با مشارکت فعال امام جمعه، آموزش و پرورش، پلیس راهنمایی و رانندگی، فرمانداری رودبار و... برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته جهانی بهداشت روان که شعار این هفته نیز از سوی سازمان جهانی بهداشت با عنوان سلامت روان و سالمند اعلام شده، همایش شیوه زندگی در سالمندی 23 مهر ماه جاری در سالن آموزش سلامت مرکز بهداشت شهرستان رودبار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80009/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول