اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان:

173 سالمند زیر پوشش بهزیستی اردستان قرار دارند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان گفت: 173سالمند زیر پوشش بهزیستی اردستان قرار دارند و از خدمات توانبخشی و گرفتن مستمری استفاده می‌کنند.

173 سالمند زیر پوشش بهزیستی اردستان قرار دارند

محمدعلی مطلب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان با بیان اینکه افراد بالای 60 سال سالمند محسوب می‌شوند، اظهار کرد: تعداد کل سالمندان در شهرستان اردستان 6 هزار و 522 نفر هستند که از این تعداد 3 هزار و 357 سالمند روستایی و بقیه سالمندان شهری هستند و 173 نفر آنها زیر پوشش بهزیستی اردستان قرار دارند.

وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان با کمک خیرین یک مرکز نگهداری سالمندان در شهر زواره احداث شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در این مرکز 12 سالمند شامل 11 زن و یک مرد نگهداری می‌شوند.

رئیس اداره بهزیستی اردستان در ادامه با بیان اینکه جهت تکمیل و بهره‌برداری از مرکز نگهداری سالمندان و معلولان کوثر اردستان به بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، تصریح کرد: این مرکز با  مساحت 40 هزار مترمربع شامل بخش معلولین با زیربنای 2 هزار و 700 متر‌مربع در فاز اول و بخش سالمندان با زیربنای 3 هزار و 500 متر‌مربع در فاز دوم است.

وی تصریح کرد: تاکنون در حدود 3 میلیارد ریال برای احداث این مرکز هزینه شده است.

انتهای پیام/2301/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول