اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

مسئولان مخابرات استان مشکل خطوط تلفن منطقه کاکان را برطرف کنند

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: مسئولان مخابرات استان قول داده بودند مشکل تلفن کاکان را برطرف کنند که منتظر اقدام آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم.

مسئولان مخابرات استان مشکل خطوط تلفن منطقه کاکان را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز به دعوت نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، مدیران شهرستان بویر احمد با حضور فرماندار این شهرستان گرد هم آمدند و برای بررسی مشکلات مردم راهی منطقه کاکان شدند.

در این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه کاکان یکی از مناطق مهم تولیدی استان است، ابراز داشت: این منطقه با توجه به فعالیت‌های بالای کشاورزی یکی از قطب‌های تولید در استان و شهرستان بویراحمد است که همواره باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد.

غلام ‌محمد زارعی مهمترین مشکل مردم کاکان را گازرسانی و کانال‌های آبی کشاورزی عنوان کرد و افزود: تأمین آب کشاورزی برای این منطقه پیشرفت اقتصادی و گازرسانی و افزایش رفاه عمومی مردم را به همراه دارد.

زارعی با اشاره به این‌که توانستیم با کمک مسئولان و پیگیری‌های لازم گاز را تا نزدیکی کاکان بیاوریم، اظهار داشت: پروژه گازرسانی به کاکان مشکلات بسیاری را داشت ولی خوشبختانه به همت مسئولان دلسوز این اقدام در حال انجام است و هم اکنون خط انتقال آن پیست اسکی دنا را رد کرده و در آینده نزدیک به این منطقه خواهد رسید.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با ابراز گلایه‌مندی از شرکت مخابرات استان گفت: چند ماهی است مردم کاکان از ما خواسته بودند که مشکل خط تلفن‌های روستاهای این منطقه را پیگیری کنیم و با پیگیری‌های انجام شده قول داده بودند که این مشکل در اسرع وقت برطرف شود ولی با وجود این‌که چند ماه می‌گذرد هنوز مشکل به قوت خود باقی است.

وی از مسئولان شرکت مخابرات استان خواست هرچه سریع‌تر این مشکل در کاکان برطرف شود.

انتهای پیام/82009/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول