اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

آمریکا مرید رژیم‌صهیونیستی است/ مشکل ایران و آمریکا با یک تلفن حل نمی‌شود

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر رفتارهای دوگانه آمریکا، گفت: آمریکا مرید رژیم‌صهیونیستی است.

آمریکا مرید رژیم‌صهیونیستی است/ مشکل ایران و آمریکا با یک تلفن حل نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت الاسلام محمد مهدوی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، پرهیزگاران را زیرکترین زیرک‌ها و گناهکاری را احمقانه‌ترین حماقت‌ها توصیف کرد و گفت: بیهوده گویی از آفات زبان است و در سوره مومنون دوری از سخنان بیهوده از صفات مومنین ذکر شده است.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر لزوم پیروی از ائمه اطهار افزود: پیروی از امام معصوم، پیروی از قرآن و پیامبر است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره سفر رئیس جمهور به نیویورک و تایید آن، خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است اما رهبر معظم انقلاب اسلامی آمریکا را مورد اعتماد ندانست زیرا رفتارهای دوگانه آمریکا نشان داده است که آمریکا مرید اسرائیل است و اراده رژیم صهیونیستی مقدم بر آمریکا است.

خطیب جمعه شیرگاه با اشاره به روز عرفه و عید قربان، یادآوری کرد: عید قربان یادآور فرمانبرداری فرمان خدا بر فرزند است.

مهدوی با گرامیداشت روز شهادت حضرت مسلم و روز عرفه، یادآوری کرد: دعا باید در انسان تعهد ایجاد کند و حضرت مسلم از بی‌تعهدی انسانها می‌نالد.

امام جمعه شیرگاه با گرامیداشت روز پیوند اولیا و مربیان، تصریح کرد: تربیت دینی در روزگار ما کار دشواری است و اولیا و مربیان باید در زمینه تربیت دینی همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

* مشکل ایران با آمریکا با یک تلفن حل شدنی نیست

حجت الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زیراب با اشاره به موضوع رابطه ایران و آمریکا، گفت: اهمیت رابطه آمریکا و ایران از قدرت برتر ما در عرصه سیاسی حکایت می‌کند.

امام جمعه زیراب با تاکید بر دوری از افراط و تفریط درباره موضوع رابطه با آمریکا، افزود: برخورد احساسی و شتاب زده با موضوع رابطه با آمریکا موجب برتری جویی آمریکا در مذاکرات را فراهم می آورد.

وی افزود: مشکل ایران با آمریکا با یک مذاکره و دیدار و تلفن حل شدنی نیست.

رضایی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها نشان داده‌اند که در گفت‌وگوهای خود صداقت ندارند و رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی سازمان ملل سخنان امیدواری کننده درباره ایران بیان کرد ولی در دیدار با نتانیاهو برخلاف آن سخن گفت.

* نماز باید در جامعه احیا شود

حجت الاسلام احمد قربانی در خطبه‌های نمازجمعه پل سفید با اشاره به ارزش و اهمیت دهه اول ذی الحجه، گفت: دهه اول این ماه برابر با شب‌های قدر و شب و روز جمعه اهمیت و ارزش دارد.

امام جمعه پل سفید با اشاره به شهادت حجاج ایرانی در سال 1360 توسط رژیم سعودی، افزود: جمعه خونین سال 66 حجاج ایرانی بر دروغگویی آل سعود برای خدمت به حرم شریف و در برابر میهمانان خدا حکایت دارد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اجلاسیه نماز، خاطرنشان کرد: نماز باید در جامعه احیا شود و مدارس و دانشگاه‌ها باید در زمینه احیای نماز تلاش بیشتری انجام دهند.

انتها ی پیام/86015/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول