اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

90 هزار تماس تلفنی مردم با 110 عملیاتی شده است/ مزاحمت‌ها اختلال در کار پلیس

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: از 368 هزار و 766 تماس برقرار شده با پلیس 110 تنها 90 هزار و 744 فقره منجر به عملیات پلیس شده است.

90 هزار تماس تلفنی مردم با 110 عملیاتی شده است/ مزاحمت‌ها اختلال در کار پلیس

سردار ابراهیم کریمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بخشی از این تماس‌های برقرار شده مزاحمت تلفنی بود و بخش دیگر نیز تماس‌های فوری و اورژانسی نبوده که پلیس بخواهد عملیاتی را در این زمینه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد‌: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برای ماموریت‌های اورژانسی تدارک دیده شده و پلیس موظف است به تماس‌های مردم با همین ماهیت پاسخ داده و جوابگو باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در استان اردبیل فعالیت نمی‌کند، گفت: اگر در گذشته چنین کارگاهی وجود داشته با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر عوامل آن دستگیر شده‌اند.

*برخورد با بدحجابی‌ها کم رنگ نشده است

کریمخانی به اقدامات خوب پلیس در برخورد با بدحجابی‌ها و بی‌حجابی اشاره کرد و ابراز داشت: این خواسته به حق متدینین است و این برخورد هیچ وقت کم‌رنگ نشده است.

این مسئول با اشاره به القائات دشمن بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کم‌رنگ شدن مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی تصریح کرد: دولت نه تنها در این زمینه بخشنامه‌ای مبنی بر تعطیلی این طرح نداشته بلکه شخص رئیس جمهور بر این موضوع تاکید کردند که امیدواریم با همراهی سایر دستگاه‌ها و تقویت مراکز مشاوره بحث حجاب و عفاف جدی و اساسی گرفته شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: ما در قالب اکیپ‌های ارشاد سعی داریم ارشاد توجیهی و راهنمایی را در برخورد با زنان و مردان بدپوشش و بدحجاب حفظ  کنیم و با حفظ کرامت انسانی در این زمینه تلاش داشته باشیم.

کریمخانی با اعلام اینکه امر برخورد با بدحجابی و بی‌حجابی موضوع اعتقادی است نه دولتی، گفت: ما تابع سیاست دولت نیستیم بلکه بر اساس اعتقادات و دستاوردهای نظام در این زمینه برخورد می‌کنیم.

رئیس پلیس استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل در برقراری امنیت و آرامش در کشور سال گذشته جایگاه سوم را داشته است، عنوان کرد: امسال هنوز جایگاه استان اردبیل در این زمینه اعلام نشده در حالی که ما شاهد حضور 10 میلیون گردشگر در نیمه اول سال بودیم که به رغم افزایش روز‌افزون سفرها و حضور گردشگران موضوع سرقت و نا‌امنی و دیگر جرائم اجتماعی نه تنها افزایش نیافته بلکه کاهش داشته است.

کریمخانی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم رتبه استان اردبیل حتی بهتر از سال‌های گذشته باشد تا بتوانیم یک فضای امن و آرامی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول