اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز مطرح کرد

رضایتمندی مردم مهم‌ترین هدف فرمانداری سقز

فرماندار ویژه شهرستان سقز اجرای سیاست‌های کلی نظام و خدمت صادقانه به مردم و رضایتمندی مردم را مهم‌ترین هدف فرمانداری سقز دانست و گفت: در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

رضایتمندی مردم مهم‌ترین هدف فرمانداری سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری ظهر امروز در نشست مشترک با نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه و خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: منابع اعتباری فوق‌العاده‌ خوبی در استان کردستان وجود دارد اما با کمال تاسف، این اعتبارات مدیریت نمی‌شود.

وی اضافه کرد: رویکرد در توزیع اعتبارات استان کردستان رفیق‌مدارانه و استفاده از رابطه به جای ضابطه است.

به گفته فرماندار ویژه شهرستان سقز، برنامه جامعی برای توزیع اعتبارات استانی در کردستان وجود ندارد و تنها به یک سیستم سنتی قدیمی برای این موضوع استفاده می‌شود.

فخری تصریح کرد: متاسفانه مسئولان این بخش به جای اینکه به دنبال نوآوری در توزیع اعتبارات باشند، چانه‌زنی، حاشیه‌سازی و جوسازی را بر توزیع اعتبارات کردستان حاکم کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر این اعتبارات محدود در حوزه برنامه‌ریزی استانداری به درستی مدیریت و توزیع شود، دستاوردهای خوبی در بخش‌های مختلف توسعه‌ای به دنبال خواهد داشت.

فخری خاطرنشان کرد: متاسفانه هر ساله پروژه‌هایی با عنوان پروژه‌های مستمر در بخش اعتبارات تعریف می‌شود و اعتباراتی به آنها اختصاص می‌یابد که معلوم نیست این مسئله باید چند سال استمرار داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز یادآور شد: اگر مجموعه‌ای بخواهد با وسواس، مدیریت و برای رضای خداوند و خدمت به مردم کار کند چنان چوب لای چرخ آن می‌گذارند که نتواند اهداف خود را محقق سازد.

وی اضافه کرد: در شهرستان سقز 5 جلسه برای اولویت‌بندی طرح‌های شهرستان گذاشته است تا بتواند آنچه را که خدمات‌دهی به مردم را بیشتر می‌کند به منصه ظهور برساند اما متاسفانه در استان کردستان برنامه جامع برای توزیع اعتبارات وجود ندارد و این مهم، برنامه‌ریزی‌های شهرستان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فخری در ادامه اجرای سیاست‌های کلی نظام و خدمت صادقانه به مردم و رضایتمندی مردم را مهم‌ترین هدف فرمانداری سقز دانست و گفت: در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی در پایان سخنان خویش گفت: اعتقاد داریم که در گذشته به نوعی عدالت در پیگیری‌ها رعایت نشده است که اکنون با حساسیت خاصی موارد و مسائل استان پیگیری شده و به منصه ظهور و بروز می‌رسند.

انتهای پیام/79001/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول