اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تعمیر و بازسازی سیستم حرارت مدارس 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعمیر و بازسازی سیستم حرارت مرکزی مدارس به بیش از 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

تعمیر و بازسازی سیستم حرارت مدارس 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در جلسه مشترک معاونان اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش در اردبیل اظهار داشت: در شرایط فعلی و سرد شدن هوا ایمن‌سازی سیستم گرمایشی مدارس اولویت اول آموزش و پرورش استان اردبیل است.

وی عنوان کرد: با تمام وجود برای تامین بخاری استاندارد مورد نیاز مدارس اعلام آمادگی می‌کنیم و دوره آموزشی ایمن‌سازی و اطفای حریق برای عوامل اجرایی مدارس از هفته آینده آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از عقد قرار‌داد با تعمیرکاران برای تعمیر سیستم مرکزی مدارس بزرگ شهری خبر داد و افزود: نباید هیچ مشکلی در سیستم گرمایش مدارس وجود داشته باشد و باید کارگاه آموزشی و دوره ضمن خدمت ایمنی از خطرات آتش برای تمامی سرایداران و خدمتگزاران اجرا شود.

محمود‌زاده ادامه داد: برای تعمیر و بازسازی سیستم حرارت مرکزی مدارس به 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است که با عنایت مسئولان استان اردبیل و با همکاری مهندسان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل سعی داریم سیستم حرارت مرکزی مدارس را بازسازی و نوسازی کنیم تا در فصل سرد پاییز و زمستان مشکلی برای دانش‌آموزان ایجاد نشود.

این مسئول در بحث سیستم گرمایشی مدارس از مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق خواست با تمهید مقدمات لازم زمینه آموزش ایمنی و اطفای حریق را برای مدیران مدارس، نیروهای خدماتی و سرایداران فراهم سازند و نباید بخاری غیر‌استاندارد حتی در انبار مدرسه هم وجود داشته باشد.

تیم فنی برای تعمیر و نوسازی سیستم حرارت مرکزی مدارس تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز ابراز داشت: تیم فنی برای تعمیر و نوسازی سیستم حرارت مرکزی مدارس تشکیل شده است.

یاور وحدتی‌پور گفت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل کارگری آموزش و پرورش را بر عهده دارد تا با احداث، تعمیر و تجهیز ساختمان امن مدرسه، فضای با نشاط، مناسب و شایسته معلمان و دانش‌آموزان را برای تحصیل علم و تربیت دینی در اختیار آنان قرار دهد.

وی تصریح کرد: 700 دستگاه بخاری استاندارد از نوع تابشی خریداری شده و در حال توزیع برای مدارس سه کلاسه می‌باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: آماده برگزاری دوره ضمن خدمت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برای تمامی مدیران و عوامل اجرایی مدارس هستیم و از هفته آینده با در خواست نواحی و مناطق با حضور مهندسان این اداره کل و برنامه زمانبندی شده این کلاس و کارگاه آموزشی را تشکیل می‌دهیم.

وحدتی‌پور گفت: با تمام وجود آماده تامین بخاری‌های استاندارد مدارس هستیم و برای تعمیر و بازسازی سیستم گرمایش مدارسی که حرارت مرکزی دارند 500 میلیون تومان اعتبار لازم است که در صورت اختصاص این مبلغ بلافاصله با تعمیرکاران متخصص عقد قرارداد می‌کنیم.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول