اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری قزوین:

بازار روز ولی‌ عصر قزوین افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: بازار روز ولی‌ عصر (عج) به عنوان چهارمین بازار روز شهر، با هدف تأمین اقلام مورد نیاز شهروندان 23 مهر ماه امسال افتتاح می‌شود.

بازار روز ولی‌ عصر قزوین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین حسین عمویی اظهار داشت: احداث بازار روز ولی عصر (عج) با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان، کاهش بار ترافیکی در نقاط پر ازدحام شهری و عرضه میوه و تره بار و مایحتاج عمومی مردم در دستور کار قرار گرفت.

عمویی از دیگر اهداف ایجاد بازار روز ولی عصر را حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، پروتئینی و آبزیان عنوان و تصریح کرد: این بازار روز با چهار غرفه شامل عرضه نان سنگک، مواد پروتئینی، مرغ، ماهی، میوه و تره‌بار و اقلام مورد نیاز مردم، آماده ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احداث بازار روز ملاصدرا در دستور کار سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین قرار گرفته است و عملیات عمرانی آن به زودی آغاز می‌شود.

شایان ذکر است بازار روز ولی عصر در بلوار شهید بهشتی، جنب سرزمین سحرآمیز واقع است.

انتهای پیام/2667/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول