اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرامور آبفای دهگلان اعلام کرد؛

اجرای 6500 متر خط انتقال آب به شهر جدید بلبان‌آباد دهگلان

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان دهگلان گفت: به منظور تامین آب شرب شهر جدید بلبان‌آباد دهگلان 6 هزار و 500 متر خط انتقال آب به اجرا در آمد.

اجرای 6500 متر خط انتقال آب به شهر جدید بلبان‌آباد دهگلان

حمید شالپوش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای ارتقاء سطح خدمات شرکت و آبرسانی به شهر جدید بلبان‌آباد دو حلقه چاه تملک شده و به میزان 6 هزار و 500 متر نیز خط انتقال آب این شهر به اجرا درآمده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این حوضچه شیرآلات مربوطه نیز اجرا شده که با وارد مدار کردن این چاه‌ها ظرفیت آبرسانی این شهر جدیدالتاسیس افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر امور آبفای شهرستان دهگلان همچنین به ارائه خدمات آب و فاضلاب به پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان اشاره و یادآور شد: خدمات زیربنایی آب و فاضلاب به پروژه‌های مسکن مهر در شهر دهگلان به تعداد 272 واحد ارائه و انشعابات آن وصل شده است.

شالپوش اضافه کرد: در راستای تامین آب شرب بهداشتی و همچنین دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب پروژه‌های مسکن مهر در شهر دهگلان، آبفا نسبت به اجرای شبکه آب و فاضلاب اقدامات لازم را انجام داده است.

وی تصریح کرد: در راستای طرح تامین آب میان‌مدت شهر دهگلان و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال 80 لیتر بر ثانیه به منابع تولید آب این شهر افزوده شد.

وی در پایان اضافه کرد: در این راستا با حفر، تجهیز و راه‌اندازی 2 حلقه چاه و وارد مدار کردن آن 80 لیتر بر ثانیه منابع تولید آب دهگلان افزایش پیدا کرد و خوشبختانه شاهد ثبات بیشتری در شبکه آب شرب برای مصرف مشترکان خواهیم بود.

انتهای پیام/79007/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول