اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی:

تحریف تاریخ ایران نشانه بی‌خردی رسانه‌های وابسته به استکبار است

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریف تاریخ کهن ایران اسلامی نشانه بی‌خردی رسانه‌های وابسته به جهان استکبار است.

تحریف تاریخ ایران نشانه بی‌خردی رسانه‌های وابسته به استکبار است

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی از هر راهی برای ضربه زدن به ملت ایران و انتقام گرفتن از انقلاب وارد شده و توطئه‌های متعددی را اجرا کردند.

وی تصریح کرد: در دوره‌ای دست استکبار از آستین عوامل مزدور بیرون آمد و بزرگان انقلاب ما را ترور و در دوره‌ای دیگر جنگی ناجوانمردانه را به ملت ایران تحمیل کردند.

این مسئول افزود: دشمنان ما حتی در سال‌های اخیر حاضر شده‌اند که فشار اقتصادی بسیاری به مردم وارد کرده تا ملت را از پیگیری اهداف و آرمان‌های خود دور کنند و همه این توطئه‌ها و دسیسه‌ها خنثی شده است.

کیایی‌نژاد با اشاره به رهنمودهای رهبری انقلاب اسلامی درباره ضرورت هوشیاری و بصیرت ملت ایران برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان خارجی گفت: اظهارات مجری یک رسانه درباره تاریخ ایران یکی از نمونه‌های تهاجم فرهنگی گسترده غربی‌ها است و آنها می‌خواهند با استفاده از ابزار رسانه‌ای که در اختیار دارند، بر روی ذهن و فکر جوانان ما تاثیر منفی بگذارند.

وی ادامه داد: به طور قطع تحریف تاریخ ایران نشانه بی‌خردی و ناآگاه بودن مجریان این سناریو است و اگر آنها کوچک‌ترین اطلاعی از تاریخ داشتند، هرگز حاضر به بیان چنین دروغ‌هایی نمی‌شدند.

*برخی برای انتقام گرفتن از ملت ایران به بدترین راه‌ها متوسل شده‌اند

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت افزود: برخی از رسانه‌های وابسته به استکبار توسط عوامل مزدور اداره می‌شوند و آنها نیز برای گرفتن انتقام از ملت ایران به بدترین راه‌ها از جمله وطن‌فروشی متوسل شده‌اند.

کیایی‌نژاد تاکید کرد: این افراد به دلیل اینکه از سوی ملت ایران طرد شده‌اند، کینه‌ای عمیق نسبت به ایران و مردم ما دارند و با خوش خدمتی به غربی‌ها می‌خواهند انتقام بگیرند.

وی در پایان گفت: به طور قطع مردم ما این توطئه‌ها را فراموش نکرده و بیش از گذشته از آنها متنفر خواهند بود.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول