اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

صنایع تبدیلی در دزفول رونق می‌گیرد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع تبدیلی در شهر دزفول تاکنون بسیار عقب افتاده بوده است ولی می‌کوشیم تا این صنایع رونق بگیرد.

صنایع تبدیلی در دزفول رونق می‌گیرد

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: برای رونق گرفتن صنایع تبدیلی در دزفول نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم و در این بخش باید از فعالان این عرصه حمایت شود.

وی افزود: با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان دزفول همکاری زیادی شده تا شرکت رب‌گوجه این شهرستان در آستانه افتتاح قرار گیرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: این شرکت برای فعالیت خود روزانه بین 750 تا یک‌هزار تن گوجه فرنگی نیاز دارد و به این دلیل دیگر از خام فروشی و وارد شدن زیان به گوجه‌کاران در دزفول جلوگیری می‌شود.

پاپی‌زاده تصریح کرد: راه‌اندازی این شرکت باعث می‌شود تا کشاورزان با خیال راحت به کشت گوجه بپردازند و پیش از برداشت، محصول خود را با قیمت مناسب پیش‌فروش کنند.

وی عنوان کرد: شهرستان دزفول توانمندی زیادی در بخش کشاورزی دارد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی در این بخش می‌تواند گره‌گشای مشکلات کشاورزان در نوسانات بازار خرید محصولات کشاورزی باشد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید از مصرف خام محصولات کشاورزی جلوگیری شود و در این زمینه از همه توان دولتی و بخش خصوصی برای راه‌اندازی شرکت‌های صنایع تبدیلی حمایت کنیم.

وی در پایان گفت: راه‌اندازی کارخانه‌های مرتبط با کشاورزی می‌تواند در راستای افزایش سود کشاورز و ایجاد اشتغال در شهرستان دزفول تاثیر بسیار مثبت داشته باشد.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول