اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری مسابقه پاس همدان و یزد لوله

همه اتفاقات فوتبالی در همدان افتاد به جز زدن گل

مسابقه فوتبال بین تیم‌های پاس همدان و یزدلوله در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول با حواشی زیادی همراه بود.

همه اتفاقات فوتبالی در همدان افتاد به جز زدن گل

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته چهارم مسابقات فوتبال جام آزادگان یک دیدار در همدان برگزار شد که در آن تیم فوتبال پاس از تیم یزد لوله پذیرایی می‌کرد.

این دیدار به سردی و کسل‌آور انجام شد و هر تیم با وجود حملات زیادی که روی دروازه‌ هم انجام دادند اما به گل نرسیدند و با تساوی صفر بر صفر امتیاز را تقسیم کردند.

محمد نیارکی دروازه‌بان دوم تیم پاس و بابک رضی برای نخستین بار در فصل فوتبالی امسال در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتند که بازی خوبی را هر دو از خوب به نمایش گذاشتند.

اشتباهات داوری در این بازی و تغییر رأی داور بازی در اعلام ضربه پنالتی برای تیم پاس مهم‌ترین اشتباهات داوری این بازی محسوب ‌می‌شود که کادر فنی هر دو تیم به قضاوت داور اعتراض زیادی داشتند.

این روزها پاس در غربت در خانه گرفتار شده و در روزی که دیگر نماینده فوتبال همدان تیم فوتبال الوند استراحت داشت باز هم تعداد معدودی تماشاگر از این بازی که به صورت رایگان هم برگزار می‌شود، استقبال کردند و مردم همدان از نتایج دو سه فصل اخیر این تیم دلزده هستند.

جایگاه VIP ورزشگاه شهدای قدس که در هر بازی پاس مملو از مسئولان استانی و ورزشی بود در این بازی خالی بود و رمضانی مدیرعامل باشگاه، خلف معاون اجرایی و محمود کاتبی مدیر روابط عمومی این باشگاه به همراه کرم‌اللهی مدیر حراست اداره ورزش و جوانان تنها کسانی بودند که از این جایگاه بازی را نظاره‌گر بودند و این هم معانی خاصی برای فوتبال به خصوص تیم پاس به دنبال داشت.

جایگاه خبرنگاران همچنان در حسرت اینترنت به سر می‌برد و در این بازی سکوت خاصی حکم‌فرما بود و تنها خبرنگار روزنامه همدان پیام و خبرگزاری فارس در این جایگاه برای پوشش این بازی حضور داشتند.

خبرنگاران و عکاسان ورزشی در این هفته در قالب دو گروه تقسیم شده بودند و گروه اول به سفر توریستی تفریحی خبرنگاران ورزشی استان به جزیره کیش که با مشارکت هیئت‌های ورزشی، سازمان‌های دولتی و خصوصی و افراد خیر انجام شده و گروه دوم برای تفریح به سراب صحنه کرمانشاه سفر کرده بودند که این موضوع فقط در روز بازی پاس اتفاق می‌افتاد و شاید دلزدگی در فوتبال به سراغ خبرنگاران ورزشی هم منتقل شده است.

در بین دو نیمه به همت روابط عمومی باشگاه پاس از زحمات طیب محمدی فرماندهی نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه قدس و همچنین سرباز نمونه فرهاد صحرایی با اهدا لوح تقدیر شد.

نشان دادن شش کارت زرد در یک بازی توسط شرفی داور وسط هم در نوع خود جالب بود و از این تعداد پنج کارت سهم بازیکنان یزد لوله و یک کارت سهم بازیکنان پاس شد.

سرمای هوای پاییزی همدان باعث شده بود بازیکنان ذخیره هر دو تیم با پتوی روی نیمکت بنشیند.

بعد از گذشت چهار هفته از مسابقات، تولیدی پوشاک ورزشی جام‌جم JEJ البسه کادر فنی تیم پاس را فراهم نکرده و مجتبی خورشیدی و همکارانش هر کدام با یک لباس غیر هم رنگ بر روی نیمکت حضور داشتند که جلوه خوبی برای عکاسان و دوربین‌های تلویزیونی نداشت.

در 20 دقیقه پایانی بازی چندین ضربه کاشته پشت محوطه جریمه تیم یزد لوله برای پاسی‌ها به وجود آمد که با بی‌دقتی همه از دست رفت و در این موقعیت‌ها نباید از درخشش حمید عرفانی دروازه‌بان یزدی‌ها غافل بود.

تیم فوتبال پاس در دومین بازی خانگی خود برابر تیم یزد لوله متوقف شد تا داشته‌های امتیازی خود را به عدد چهار برساند و با یک پله سقوط در رده هشتم جدول 13 تیمی گروه دوم این مسابقات قرار بگیرد.

شاگردان مجتبی خورشیدی در هفته پنجم و هم‌زمان با روز عید سعید قربان در تهران باید در ورزشگاه‌ ایران‌خودرو برابر تیم پیکان قرار بگیرند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول