اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده

قزوین میزبان تیم فوتبال پیشکسوتان آذربایجان شرقی می‌شود

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان کشور تیم قزوین هفته آینده برای برگزاری بازی برگشت خود با تیم آذربایجان شرقی میزبان این تیم می‌شود.

قزوین میزبان تیم فوتبال پیشکسوتان آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال پیشکسوتان قزوین امروز در تبریز به مصاف تیم پیشکسوتان این شهر رفت.

تیم قزوین که در گروه دوم رقابت‌های لیگ برتر پیشکسوتان باشگاه‌های کشور قرار دارد، در هفته نخست این رقابت‌ها با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

پیشکسوتان فوتبال استان قزوین امسال با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان کشور را به دست آورد.

دبیر هیئت فوتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم فوتبال پیشکسوتان استان قزوین در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های آذربایجان شرقی و تهران هم‌گروه شده است، اظهار کرد: با توجه به انصراف تیم فوتبال پیشکسوتان تهران از ادامه این رقابت‌ها و اینکه از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود می‌کند، از همین حالا باید تیم فوتبال پیشکسوتان قزوین را یکی از هشت تیم لیگ برتر دانست.

اکبر سکاکی افزود: بدین ترتیب تیم‌های فوتبال پیشکسوتان قزوین و آذربایجان شرقی که تکلیف صعودشان به مرحله بعدی مشخص شده است، صرفاً برای سرگروه شدن در گروه دوم این مسابقات دیدار رفت خود را در تبریز و بازی برگشت خود را نیز هفته آینده در قزوین برگزار می‌کنند.

وی یادآورشد: مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های پیشکسوتان کشور در دور نخست با حضور 12 تیم در چهار گروه سه تیمی پیگیری می‌شود که از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول