اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس:

پرداختی‌های میلیاردی عامل فساد در فوتبال است

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:‌ یکی از عوامل اصلی و دلایل عمده فساد در فوتبال پرداختی‌های میلیاردی در این رشته است که تفاوت فاحش دستمزدها نمایان و آشکار می‌باشد.

پرداختی‌های میلیاردی عامل فساد در فوتبال است

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ضعف نظارت فدراسیون و وزارت ورزش و همچنین فعال نبودن کمیته‌های اخلاق و سالم‌سازی از علل و عوامل ریشه دواندن فساد در فوتبال است که کمیسیون اصل 90 مجلس در این زمینه ورود جدی پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جلسات بررسی مربوط به فساد در ورزش و رشته‌های مختلف دیگر در دستور کار این کمیسیون است و ما سعی داریم با همراهی اهالی فوتبال و سایر رشته‌ها زمینه‌ها و ریشه‌های این فساد که در شأن ملت ایران نیست را بشناسیم و نسبت به جراحی و ترمیم و مداوای آن اقدامات ضروری و فوری را انجام دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده فساد در فوتبال و گزارش مربوط به آن بعد از تشکیل جلسه با داوران، مربیان و بازیکنان دعوت شده به کمیسیون جمع‌بندی شده و به قوه قضاییه ارسال شده است، یادآور شد: ما از فدراسیون فوتبال خواسته‌ایم برای برون رفت از این مشکل در کنار اقدامات قوی نظارتی کمیته‌های سالم‌سازی و مبارزه با فساد و اخلاق را تشکیل داده و نسبت به این موضوع با دقت نظر بیشتر اقدام کنند.

افضلی‌فرد به همکاری‌های خوب دست‌اندرکاران فوتبال با کمیسیون اصل 90 مجلس اشاره کرد و گفت: ما همچنان بحث فساد در ورزش را پیگیری می‌کنیم و حتماً بعد از رشته فوتبال به سراغ سایر رشته‌ها نیز خواهیم رفت.

بیمارستان ترومای اردبیل کمبود اعتبار ندارد

وی در بخش دیگری از گفت‌‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: بیمارستان ترومای اردبیل با مشکل خاص روبرو نیست و منابع اعتباری آن تامین شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود: تکمیل این بیمارستان باید هر چه سریع‌تر به همت راه و شهرسازی انجام شود تا با تحویل به دانشگاه علوم پزشکی این بیمارستان از منابع داخلی تجهیز شده و دستگاه‌های مربوط به آن تامین و راه‌اندازی شود.

افضلی‌فرد در پایان سخنان خود از پیگیری برای احداث بیمارستان نمین و نیر خبر داد و تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با وزیر بهداشت داشتیم قرار شد در کمترین زمان این دو بیمارستان در دو منطقه شرق و غرب استان اردبیل احداث شود تا از مراجعه اهالی این دو شهر به مرکز استان از بابت مشکلات و نارسایی‌های بهداشتی و درمانی جلوگیری شود.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول