اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 26 سال خدمت

حسین‌زاده: اصفهان کمترین میزان نارضایتی گردشگران را به خود اختصاص داده است

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در طول 26 سال خدمت من در نیروی انتظامی، کمترین گزارش‌های منفی از نارضایتی گردشگران از اصفهان گزارش شده و تنها در برخی استان‌های مرزی نارضایتی امنیتی گردشگری داشتیم.

حسین‌زاده: اصفهان کمترین میزان نارضایتی گردشگران را به خود اختصاص داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین حسین‌زاده شب گذشته در همایش بررسی وضعیت گردشگری در اصفهان که در پژوهشگاه شاخص پژوه برگزار شد، اظهار داشت: امنیت در اصفهان مثال‌زدنی است به گونه‌ای که ما بارها گردشگرانی از کشورهای اروپایی و آمریکا دیده‌ایم که در ساعات اولیه بامداد در اصفهان به پیاده‌روی و سیاحت مشغول بوده‌اند.

وی با اشاره به این‌که تمامی گردشگرانی که در اصفهان حضور می‌یابند در لحظات اولیه ورود احساس ناامنی دارند، افزود: این احساس ناامنی اولیه گردشگران به علت فضای ایران هراسی و جنگ روانی است که رسانه‌های غربی علیه ایران در کشورهای خودشان اعمال می‌کنند و همه آن‌ها پس از چند ساعت اول حضور در اصفهان، احساس امنیت به آنان بازمی‌گردد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان با تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به این‌که شعار پلیس در سال‌جاری «اقتدار پلیس در سایه قانون‌مداری، مردم‌داری و روزآمدی است»، اظهار داشت: در حال حاضر احساس امنیت در اصفهان 54 درصد است که این رقم در برخی از اتفاقات امنیتی شهر به سرعت دست‌خوش تغییر می‌شود.

حسین‌زاده در ادامه بیش‌ترین نارضایتی گردشگران را از وضعیت عبور و مرور و ترافیک در شهر اصفهان عنوان کرد و گفت: جای تاسف است که در 10 سال اخیر بیش از 260 هزار نفر در تصادفات رانندگی جان باختند و این در حالی است که 188 هزار نفر در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی شاخصه‌های تاثیرگذار بر جذب گردشگران را امنیت گردشگری و سرمایه‌گذاری، خدمات بهینه و جذاب، میراث غنی فرهنگی و تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، تنوع آب و هوا و ... دانست و گفت: با تدابیر امنیتی صورت گرفته و مشارکت مردم، امنیت برای گردشگران در اصفهان فراهم است و اقلیت‌های دینی نیز در ایران در نهایت آرامش زندگی می‌کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ترافیک اصفهان معضلی است که ضرورت دارد برای توسعه  گردشگری بیشتر به آن توجه شود.

وی به برخی از تلاش‌های پلیس اصفهان در راستای فرهنگ‌سازی برای جذب گردشگر به اصفهان اشاره کرد و گفت: از شهرداری درخواست کرده‌ایم که با مسدود کردن خیابان‌های منتهی به میدان امام، جلوی ورود خودرو به این میدان را بگیرند و همچنین به بالگردها و خلبانان نیز توصیه کردیم که در آسمان میدان امام پرواز نکنند.

حسین‌زاده ادامه داد: در روزهای چهارشنبه‌سوری نیز نیروهای زیادی در اطراف اماکن و پل‌های تاریخی مستقر می‌شوند تا از ترقه‌زدن به این اماکن جلوگیری کنند که امیدواریم با فرهنگ‌سازی صحیح، جلوی برخی از رفتارها گرفته شود.

انتهای پیام/2301/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول