اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری رقابت‌های انتخابی بزرگسالان

7 جودوکار برتر کردستان مشخص شدند/ سقز و سنندج گوی سبقت را ربودند

مسابقات جودو انتخابی استان کردستان در رده سنی بزرگسالان و در بخش مردان برگزار شد که این رقابت‌ها صحنه درخشش ورزشکارانی از سقز و سنندج بود.

7 جودوکار برتر کردستان مشخص شدند/ سقز و سنندج گوی سبقت را ربودند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های جودو انتخابی بزرگسالان استان کردستان از صبح امروز به میزبانی سالن آزادی این شهرستان آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این مسابقات 35 ورزشکار از شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، مریوان و قروه حضور داشتند که هر شهر در هفت وزن و از هر وزن یک ورزشکار را به رقابت‌ها اعزام کرده بود.

در پایان این رقابت در وزن 60- کیلوگرم عباس رستمی از سنندج، در وزن 66- کیلوگرم اسماعیل وفادار از سقز، در وزن 73- کیلوگرم پدرام حدادی از سقز و در وزن 81- کیلوگرم محمدرضا محمدویسی از سنندج بر سکوی نخست ایستادند.

همچنین در بخش سنگین وزن‌ها نیز امید نجاری از سقز در وزن 90- کیلوگرم، مهدی نجفی از سقز در وزن 100 کیلوگرم و عادل ناصرآبادی از شهرستان مریوان در وزن 100+ کیلوگرم حائز عناوین نخست شدند.

نفرات برتر این رقابت‌ها قرار است به عنوان نماینده استان کردستان در مسابقات جودو قهرمانی کشور بزرگسالان که از یکم آبان ماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

جودوکاران بانوی کردستانی نیز در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با هفت ورزشکار هم‌اکنون در شهر همدان به مصاف حریفان خود رفته‌اند که تا این لحظه دو ورزشکار این استان پس از ناکامی در رسیدن به فینال برای رده‌های سوم و چهارم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

گفتنی است پیش از این با برگزاری رقابت‌های جودو انتخابی استان کردستان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان نفرات برتر معرفی و آماده حضور در مسابقات کشوری شده‌اند.

انتهای پیام/79012/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول