اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج(ع):

با وجود جوانی جودوکاران تیم، با اقتدار در جام حذفی سوم شدیم

سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی گفت: کسب عنوان سومی جام حذفی بدون استفاده از ملی‌پوشان و بازیکنان اصلی تیم نتیجه خوبی است.

با وجود جوانی جودوکاران تیم، با اقتدار در جام حذفی سوم شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هیات جودو و کوراش خراسان رضوی، اصغر آهنی فریمانی با اشاره به کسب عنوان سومی تیمش در رقابت‌های جودو جام حذفی کشور که در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد، اظهار کرد: قصد داشتیم در این رقابت‌ها از بازیکنان جوان و بومی تیم استفاده کنیم تا شناخت خوبی از آنها برای حضور در لیگ برتر کشور پیدا کنیم.

وی با اشاره به نمایش خیره‌کننده علی کلانتری، امید سلیمانی، محمد پهلوانلو و محمد آبرومند در این رقابت‌ها افزود: با تلاش جودوکاران جوان استان دو تیم اراک و فولاد مبارکه اصفهان را با نتیجه مقتدرانه هفت بر صفر شکست دادیم.

سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی ادامه داد: در دیدار نیمه نهایی نیز در یک رقابت نزدیک با نتیجه چهار بر سه مغلوب تیم دانشگاه آزاد تهران شدیم اما با پیروزی مقتدرانه شش بر یک برابر سپاهان اصفهان با دو پله صعود نسبت به سال گذشته مقام سوم جام حذفی کشور را به‌دست آوردیم.

وی با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ برتر جودوی کشور از نیمه دوم آبان ماه بیان کرد: با تجربه خوبی که جودوکاران جوان تیم در رقابت‌های جام حذفی کسب کردند، قطعاً حضور موفقی در لیگ برتر خواهیم داشت.

مسابقات جودو جام حذفی کشور با حضور 14 تیم از سراسر کشور در تهران برگزار شد که در پایان تیم هیات جودو قزوین و دانشگاه آزاد به مقامهای اول و دوم رسیدند.

انتهای پیام/2202/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول