اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ملت ایران است

امام جمعه کاکی گفت: ملت و مسئولان برائت از مشرکین و مستکبرین را دائماً مدّنظر دارند و مرگ بر آمریکا شعار اصلی و همیشگی ملت و ریشه قرآنی دارد.

شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در آیین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نمازجمعه کاکی که با حضور اقشار مختلف مردم اقامه شد، با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا ریشه در قرآن دارد، تصریح کرد:  کدخدای مورد نظر غرب و مستکبرین خود رعیت رژیم صهیونیستی هستند.

وی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در مراسم تحلیف و اعطاى سردوشى دانشجویان دانشگاه‏هاى افسرى ارتش جمهورى اسلامى ایران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به دولت عزیزمان خوشبین ولی به امریکایی‌ها بدبین هستیم چون دولت آمریکا، غیر قابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقى و عهدشکن است.

محمدی یادآو رشد: رئیس‌جمهور محترم ما با صداقت و از مواضع عزت مطالب راهبردی و طرح زیبای خود را بیان کرد ولی آمریکا این‏ بار نیز همان دست چدنى قالب‏‌گرفته در دستکش نرم مخملى و نقاب فریب و عدم صداقت را بر چهره دارد و کدخداى مورد نظر غرب و مستکبرین خود رعیت رژیم صهیونیستى است.

امام جمعه کاکی ادامه داد: نقطه اوج آشکار شده این هویت بارز و روشن همیشگی آمریکا، نیز در جریان سفر نتانیاهو نخست‏ وزیر رژیم صهیونیستى به آمریکا و دیدار با اوباما بود.

وی خاطرنشان کرد:  رئیس‏‌جمهور آمریکا ضمن تأکید بر اینکه مفتخر است که در این اتاق بیشتر از هر یک از سران جهان از نتانیاهو استقبال کرده است تهدید معتبر نظامى و تحریم‌ها را راهبردی اصلی در مقابل با ایران دانست و این تجربه 60 ساله ما از عدم اعتماد به آمریکا حکایت می‌کند.

محمدی با اشاره به عزت ملت و نظام به لزوم حفظ دستاوردها و ارزش‌ها اشاره کرد و گفت: ملت و مسئولان برائت از مشرکین و مستکبرین را دائماً مدّنظر دارند و مرگ بر آمریکا شعار اصلی و همیشگی ملت و ریشه قرآنی دارد.

امام جمعه کاکی در ادامه گفت: 9 ذیحجه‏ روز عرفه، روز نیایش است وجه تسمیه‏ در روایتى دیدم که «عرفه و عرفات را بدین‏ خاطر چنین اسمى داده‏اند که در این روز و آن مکان، موقعیتى براى اعتراف به گناه در نزد پروردگار پیش مى‏آید»، روز عرفه؛ روز دعا و تضرع و ابتهال‏ همه به ویژه جوانان از این فرصت استفاده کنند.

محمدی پیشاپیش عید قربان را تبریک گفت و بیان کرد: عید شریف قربان، عید است براى لقاءاللَّه؛ عیدى که انسان‏هاى آگاه را به یاد قربانگاه ابراهیمى مى‏اندازد، قربانگاهى که درس فداکارى و جهاد در راه خداى بزرگ را به فرزندان آدم و اصفیا و اولیاى خدا مى‏دهد.

امام جمعه شهر کاکی یادآور شد: مشکلات جوانان شهر کاکی در حوزه ورزش و فرهنگ است زیرا شاهد کمبود امکانات ورزشی و تقسیم ناعادلانه آن بوده و در بخش فرهنگی شاهد نبود فضاهای مناسب هستیم.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول