اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

مسئولان عزت ملت ایران را به سادگی از دست ندهند

امام جمعه فهرج گفت: ملت ایران، آمریکا را کاملاً می‌شناسد و مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند تا عزتی را که ملت ما به دست آورده به سادگی از دست ندهند.

مسئولان عزت ملت ایران را به سادگی از دست ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌اسلام خیرالله ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات و منویات رهبر انقلاب در رابطه با مذاکره با آمریکا اظهار داشت: ما با مذاکره با آمریکا خوشبین نیستیم.

وی با اشاره به این‌که نظام سلطه، سلطه‌گری خودش را ثابت کرده است، ادامه داد: ملت ایران، آمریکا را کاملاً می‌شناسد و مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند تا عزتی را که ملت ما به دست آورده به سادگی از دست ندهند.

امام جمعه فهرج بر ارتباط بیشتر خانواده‌ها بر روابط بیشتر با انجمن اولیای مدارس تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها با انجمن اولیای مدارس بیشتر همکاری کنند و همکاری بیشتر با انجمن اولیای مربیان مدارس موجب پیشرفت و موفقیت دانش‌آموزان در مدارس می‌شود.

وی با اشاره به تصویب لایحه کاپیتالاسیون در 21 مهرماه سال 1343 شمسی عنوان کرد: این لایحه بزرگترین توهین به ملت بود اما امام خمینی (ره) در مقابل آن ایستادند و روشنگری کردند و این روشنگری مقدماتی برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

ابراهیمی با اشاره به توطئه‌های نظام سلطه گفت: ماهیت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ما روشن است و با روشنگری امام راحل چندین سال ایستادگی کردیم و با تقدیم هزاران شهید به پیروزی رسیدیم.

خطیب جمعه فهرج بر وحدت و همدلی مردم فهرج و عمران و آبادی این شهرستان تاکید کرد و از تلاش‌های فردین حشمتی در دوران تصدی ریاست شبکه و مرکز بهداشت شهرستان فهرج قدردانی و تشکر کرد.

ابراهیمی ضمن تبریک به منصور جلالی رئیس جدید شبکه و مرکز بهداشت شهرستان فهرج برای وی آرزوی موفقیت و توفیق کرد.

انتهای پیام/80013/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول