اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ابایی از برقراری ارتباط عزت‌مندانه با جهان نداریم

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که از رابطه عزت‌مندانه با جهان ابایی نداریم، گفت: هرکس بخواهد به این اصل مهم خدشه وارد کند جایگاهی در بین مردم ندارد و به مقصد نمی‎رسد.

ابایی از برقراری ارتباط عزت‌مندانه با جهان نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: بکوشیم تا به سمت تقویت تقوا در حرکت باشیم و بین ما و این گوهر ناب نباید فاصله نیفتد.

وی افزود: بی‎تقوایی خطر بزرگی است و کسی که زاد و توشه نداشته باشد به هلاکت می‎رسد و برهمین اساس باید تلاش کرد تا در ترک گناهان و انجام واجبات جدیت داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به آیات سوره مبارکه قیامت بر ضرورت باورمندی به روز معاد تاکید کرد و گفت: خداوند در این آیات با ترسیم لحظه مرگ به افراد متذکر می‌‎شود که با باور به معاد به این واقعیت بزرگ پشت پا نزنند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: این آیات شامل همه افرادی می‌شود که در ظاهر مسلمان هستند اما به معاد و روز قیامت اعتقادی ندارند.

نکونام در ادامه با تبریک بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: علم و دانش از ابزار ارتقای انسان است و در کشور ما که در حال توسعه است، ضروری است تا فراگیری علم و دانش به درستی نهادینه شود.

وی با بیان این‌که دانش‎آموزان در مدارس امانت هستند، افزود: ضروری است تا مربیان و اولیای دانش‌آموزان با رابطه مستمر روند تحصیلی فرزندان خود را پیگیری کنند.

نکونام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس شاهد رویارویی تمام عیار دشمنان بودیم و با توکل بر خدا و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام توانستیم پیروز میدان شویم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نمونه دفاع مقدس در تاریخ اسلام را می‌توان جنگ خندق عنوان کرد چراکه در این جنگ تمام جبهه کفر در برابر جبهه حق صف‎آرایی کرده بود و مسلمانان با تمام داشته‌های خود در این عرصه وارد و پیروز شدند.

نکونام با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن پس از دوران دفاع مقدس تصریح کرد: پس از آنکه دشمن وارد جنگ نظامی با ایران نشد با ابزارهای مختلف درصدد مقابله فرهنگی با کشور برآمد و به واسطه فرهنگ اصیل مردم ایران و ولایتمداری آن‌ها، دشمن در این عرصه نیز راه به جایی نبرده است.

وی با بیان این‌که مردم ایران هیچگاه از تحریم‌های اقتصادی دشمن خسته نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره بر شعارهای انقلابی خود پایبند هستند و اجازه نمی‎دهند عده‌ای مسیر آن‌ها را منحرف کنند.

نکونام به رسمیت شناساندن حقوق ملت ایران را پیش‌زمینه مذاکره با آمریکا دانست و گفت: اگر آمریکا عزت مردم و ارزش‌های نظام را به رسمیت بشناسد ما از مذاکره کردن با آن‌ها ابایی نداریم.

امام جمعه شهرکرد با بیان این‌که از رابطه عزت‌مندانه با جهان ابایی نداریم، خاطرنشان کرد: هرکس بخواهد به این اصل مهم خدشه وارد کند جایگاهی در بین مردم ندارد و به مقصد نمی‎رسد.

انتهای پیام/68004/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول