اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

جوانان در ترجمه آیات قرآن تامل بیشتری کنند

امام جمعه سلماس گفت: جوانان در ترجمه و مفهوم آیات قرآن کریم تامل بیشتری کنند.

جوانان در ترجمه آیات قرآن تامل بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس حجت‌الاسلام محمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم اظهار داشت: آیات قرآن کریم از آموزه‌های اقتصادی، دینی، سیاسی و اجتماعی برخوردار است، که جوانان باید در این زمینه‌ها تامل کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید در جامعه اسلامی فقط به خواندن ظاهر این کتاب الهی اکتفا شود، اضافه کرد: چنانچه به معنای واقعی کلمه در مفهوم و معنای این آیه‌ها مطالعه و تدبر کنیم، سعادت دنیوی و اخروی ملت ما حتمی است‌، پس باید جوانان را هم به این سمت سوق دهیم.

موسوی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز به شهادت رساندن زائران خانه خدا قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: باید برای افشای خوی وحشی‌گری ایادی استکبار جهانی گام‌های بلندی برداشته شود.

امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه در هفته پیش‌رو روز جهانی روشندلان را داریم‌، اضافه کرد: باید در راستای تسهیل معیشت، تحصیل و اشتغال این قشر از جامعه نیز گام برداشته شود و اقدامات آغاز شده در این راستا با جدیت و پشتکار بیشتری دنبال شود.

وی فرا رسیدن روز عرفه را به مسلمانان جهان تبریک گفت و اظهار داشت: عرفه فرصت مغتنمی برای رجوع به درگاه ذات باری تعالی و طلب یاری جستن از خالق بی همتا است، تا در زندگی دنیوی ما را همچنان هدایت کند.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول