اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

شرکت 1600 نفر در آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در قم

‌هزار و 600 نفر در آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم شرکت کردند.

شرکت 1600 نفر در آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برای شرکت در آزمون حفظ، مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم دو هزار و 327 نفر ثبت‌نام کردند که از این بین، پس از بررسی، تعداد یک هزار و 600 نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و در آزمون شرکت کردند.

این آزمون با حضور خواهران و برادران روز جمعه 19 مهر ماه در مجتمع آموزشی هدایتی قم برگزار شد و شرکت‌کنندگان ابتدا در مرحله اول آزمون از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 10 و 30 دقیقه صبح شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان سپس در مرحله دوم آزمون حفظ، مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت 11 تا 12 با عنوان آزمون طرح 1447 شرکت کردند.

این آزمون در هر سال، دو بار توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که نوبت اول این آزمون در سال جاری در روز 13 اردیبهشت‌ ماه 1392 برگزار شده است.

این آزمون در رشته‌های حفظ یک جزء، دو جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم به همراه رشته‌های مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم برگزار شد.

انتهای پیام/2258/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول