اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

توزیع سلاح شیمیایی در سوریه کار مخالفان بین‌المللی اسد است

امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان اسد و مردم سوریه میان معارضان و تروریست‌ها سلاح شیمیایی توزیع می‌کنند تا با دروغی دیگر حکومت دلخواه مردم را بدنام کنند.

توزیع سلاح شیمیایی در سوریه کار مخالفان بین‌المللی اسد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه نباید از انسان‌های نو کیسه توقع و انتظار کمک داشته باشیم، اظهار کرد: بدترین حالت این است که به چنین انسان‌های تازه به دوران رسیده‌ای رو بیندازیم که مانند بیرون کشیدن نان از دهان افعی است.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با ذکر سخنی از امامان معصوم تصریح کرد: سه چیز به کرامت انسان می‌افزاید که اولین آن کتمان حاجات و رو نزدن به انسان‌های نوکیسه است.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم در ادامه این بحث یادآور شد: کتمان مشکلات از دیگر حالاتی است که بر کرامت انسان می‌افزاید و البته سومین آن کتمان مصیبت است.

اما جمعه موقت شهر یاسوج در ادامه به دشمنی استکبار با ملل مسلمان و همنوایی حکام خودفروخته آن‌ها اشاره کرد و افزود: حسنی مبارک 30 سال تمام غلام حلقه به گوش آمریکا و صهیونیست‌ها بود که ادامه دهنده راه او هم‌اکنون افراد حاکمی هستند که قیام مردم را به نفع خود مصادره کرده‌اند.

وی با دروغین و جعلی خواندن صفت خادمین حرمین شریفین برای حکام خودفروخته آل‌سعود تصریح کرد: بیشترین کمک را به آمریکا و صهیونیست‌ها این حاکم خود فروخته می‌کنند و خونی که از مسلمانان هر روزه ریخته می‌شد به واسطه اعمال و رفتار این خاندان فاسد است.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم دروغ دفاع از حقوق بشر را دستاویزی برای کشتار مسلمانان دانست و گفت: وقتی در روز شهادت امام جواد(ع) 200 شیعه عزادار قربانی اعمال تروریستی می‌شود کجای آن را می‌توان حقوق بشر نامید.

این خطیب جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دروغ استفاده از سلاح شیمیایی توسط حکومت اسد اشاره کرد و گفت: همه می‌دانند که چه دولت‌هایی معارضان تروریست را به سلاح شیمیایی مسلح کرده‌اند تا این دولت بد نام شود.

امام جمعه موقت یاسوج اذعان کرد: وقتی 400 دانشمند فیزیک در کشور عراق کشته می‌شوند و در ایران هم چنین اقدامات تروریستی دارند چگونه می‌توان به حقوق بشر ادعایی آن‌ها اطمینان داشت.

انتهای پیام/2571/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول